FANDOM

Informacje

Łotwa

ラトビア

Latvia.PNG
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Republika Łotewska (Latvijas Republika)
stolica Ryga
język urzędowy łotewski
Informacje o postaci
urodziny 18 listopada
imię i nazwisko Raivis Galante
wiek 15 (wygląd)
płeć mężczyzna
wzrost 140cm
kolor włosów blond
kolor oczu fioletowe(manga)

niebieskie(anime)

Debiut
tom tom 1
anime Odcinek 01 (kamera)

Odcinek 29 (mówienie)

Dubbing
japoński dubbing Kazutada Tanaka
angielski dubbing Ryan Reynolds
FlagaŁotwy.jpg

Łotwa (ラトビアRatobia), to postać z serii Hetalia. Jeden z trzech krajów bałtyckich. Jego imię to Raivis Galante (ライヴィス·ガランテRaivisu Garante).

Wygląd

Łotwa w 29 odcinku.JPG

Łotwa w odcinku 29

Łotwa ma krótkie, falowane blond włosy i fioletowe (czasem ciemnoniebieskie) oczy. W serii nosi zazwyczaj bordowy mundur wojskowy z brązowymi naramiennikami. Jest on najniższy ze wszystkich krajów bałtyckich, lecz jest trochę wyższy, niż we wcześniejszych wystąpieniach w webcomicsie. Pierwotnie miał grubsze brwi.

?.png

Łotwa w Beautiful World

Najmłodszy z trzech krajów bałtyckich. Jest on nieco wycofany i nieśmiały z powodu złych doświadczeń jakie spotkały go w życiu. Najpierw musiał ciężko pracować będąc pod zaborem krzyżaków, później został zagarnięty przez Rzeczpospolitą Obojga Narodów, następnie podzielono jego kraj na pół, aż w końcu wcielono go do Rosji.

Uwielbia poezję i romanse. Ponieważ od czasu do czasu mówi lub robi rzeczy, które są zakazane - Rosja stosuje na nim swoje kary.

Profil Łotwy stwierdza również, że pije on dużo alkoholu. Jego rekord to wypicie czterdziestu filiżanek trunku!

Relacje

Łotwa z Rosją i Białorusią - odcinek1.JPG

Łotwa z Rosją i Białorusią - odcinek 1

Estonia

Łotwa nie jest szczególnie związany z Estonią. Jedyne co ich łączy to wspólny strach przed Rosją. Estonia również należy do Krajów Bałtyckich.

Litwa

Łotwa ma z nim silne więzi braterskie. Tak samo jak on również boi się Rosji. Podobnie jak Estonia, jeden z Krajów Bałtyckich.
Chibi Łotwa.jpg

Chibi Łotwa

Rosja

Nie przepada on zbytnio za Łotwą. Często mu dokucza przez co Łotwa się go boi.

Sealand

Ci dwaj szybko stali się bliskimi przyjaciółmi, ze względu na ich podobieństwo. Oba narody są małe i często nie są traktowane zbyt poważnie. Łotwa próbuje być dla niego jak starszy brat i mentor.

Utwory

Ciekawostki

  • Jego data urodzin odpowiada dacie deklaracji niepodległości Łotwy - 18 listopada 1918.
  • Łotwa gdy został zapytany przez Rosję dlaczego jest taki niski, odpowiedział mu, że z powodu iż codziennie naciska mu na głowę. Dodaje, że gdyby tego nie robił to byłby wyższy aż o 10cm!
  • Jego uroczy wygląd nie współgra z niewyparzonym językiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki