FANDOM

Chibi Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!

2p!Hetalia - Odwrócenie charakteru danej postaci. Podobnie jak postacie z Hetalii, te postacie też posiadają własne imiona i nazwiska.

Postacie 2p!Hetalii

Włochy Północne

Jego imię i nazwisko brzmi Luciano Vargas. Nienawidzi gdy jest on nazywany "Lucia" lub "Luci".

2p! Włochy Północne jest fizycznie podobny do swojego odpowiednika. 2p! Włochy Północne jest opalony, a jego włosy są ciemniejsze od wersji 1p!. W przeciwieństwie do Feliciano jego oczy są otwarte, a tęczówki są koloru magenta. Nosi mundur Brygady Włoskiej z IIWŚ oraz buty z lakierowanej skóry.

Nie posiada oficjalnej osobowości (Hidekaz Himaruya nigdy mu żadnej nie nadał), jednak to kilka najbardziej powszechnych headcanonów: Luciano jest uważany za despotycznego, niegrzecznego, szczególnie humorzastego, sadystycznego i energicznego.

On wszystko kontroluje i manipuluje innymi. Jest bardziej chytry i wyrafinowany niż jego odpowiednik. Podobnie jak 1p!Romano, 2p!Północne Włochy może być mało zahartowany i niecierpliwy, gdy jest rozgniewany. Nie cofnie się przed niczym, aby dostać to, czego chce i jest bardzo zaborczy. Nienawidzi limitów czasu i bycia karconym.

Zwykle każe swoim sojusznikom lub poplecznikom robić brudną robotę za niego, ale w razie potrzeby będzie w stanie wykonać zadanie samemu. Jest bardzo fachowy i zręczny.

Mówi się, że zwykle jest spokojny i skryty, ale kiedy jest zły, staje się głośny, hałaśliwy i agresywny.

W przeciwieństwie do swojego odpowiednika, 2p!Włochy Północne jest chłodny wobec 2p!Niemiec i 2p!Japonii. Podobno to on jest tym, który zrobił 2p!Niemcom bliznę na policzku.

Ma dość skomplikowane relacje z bratem (2p!Romano), a przede wszystkim nie może go znieść.

Niemcy

Za jego imię często uważa się "Lutz", "Luzifer" lub "Luther", odmianę jego odpowiednika "Ludwig".

Jest on fizycznie podobny do wersji 1p!. Ma kilka blizn: jedną pod lewym okiem, która rozciąga się o policzku (podobno zrobił mu ją 2p!Włochy Północne) i trzy na prawym przedramieniu, ciągnące się w dół. Jego oczy mają lekko różowo-fioletowy kolor, są zawsze podkrążone (często jest to uważane za skutek nałogu palenia).

Nosi kurtkę khaki zwisającą z ramion, czarną niemiecką czapkę z okresu IIWŚ oraz luźny podkoszulek do kompletu z czarnymi jednolitymi spodniami.

Tak jak jego odpowiednik nosi Żelazny Krzyż.

Jednakże pojawiają się sporadyczne zmiany w kanonicznym projekcie, takie jak tatuaże, czy nawet niechlujne włosy.

W przeciwieństwie do wyglądu, osobowość 2p!Niemiec jest zmienna, a większość to interpretacje fandomu.

Jego zachowania można podciągnąć pod przestępcze, zdaje się być zaniedbany. Brakuje mu postawy żołnierza i na ogół podąża z prądem. Potrafi być dumny i arogancki, ale może być też wierny tak, jak jego 1p! wersja.

Nie ma problemu w kontaktach z płcią przeciwną. Często jest przedstawiany jako zboczeniec.

Jest przedstawiany jako alkoholik i palacz. Na pewno jest zboczony i aktywny seksualnie i/lub agresywnie.

Japonia

Jego imię brzmi Honda Kuro.

2p!Japonia jest fizycznie podobny do Kiku, jednak różnicę stanowią bordowe tęczówki i grymas na twarzy, zamiast braku ekspresji.

Nosi czarną wersję Japońskiego Munduru Marynarki Wojennej, razem z fioletową peleryną i białymi rękawiczkami. Często postrzegany jako właściciel katany, którą dzierży w prawej dłoni.

Jeśli nie ma na sobie munduru, da się zobaczyć, że ma na swoim ciele mnóstwo blizn i tatuaży.

Zachowuje uprzejmość jak jego odpowiednik, choć bardziej troszczy się o to, że mogłoby to zniszczyć jego honor, niźli o sam szacunek. On nie mówi, chyba, że zdania krótkie i trafiające w temat. Nie będzie speszony i zatrzyma swoje opinie dla siebie. Jest bardzo honorowy do czasu, w którym uzna karanie za niehonorowe, ale jest bezwzględny w tym co czyni.

Mimo że wielu uważa, iż to nieprawda, jest on potwornym zboczeńcem, który również dużo przeklina. Nikt nie może osiągnąć porozumienia na ten temat, po prostu jest to zależne od preferencji.

W przeciwieństwie do swojego odpowiednika, 2p!Japonia bawi się z opanowaniem sztuk walki, szkolenia i różnymi formami miecza. Stoi po stronie lubiących mangi, anime i gry, ale znany jest z oglądania hentai co jakiś czas. Jest Otaku, tak jak 1p!Japonia.

Anglia

Jego imię i nazwisko to Olivier Kirkland. Wesoły (czytaj: psychopatyczny) chłopak o rudych włosach i niebieskich oczach. Ubiera się w różowy sweter, niebieskie spodnie i niebieską muszkę, tak więc jego strój wygląda raczej jaskrawo. Podobnie jak Arthur, on też ma grube brwi. Umie gotować i często dodaje truciznę/coś niezbyt przyjemnego co babeczek, które przygotowuje.

Ameryka

Jego imię i nazwisko to Allen 'Al' Jones. Z wyglądu zewnętrznego jest bardzo podobny do Alfreda, jednak ma rudobrązowe włosy i okulary na nosie, które przysłaniają czerwone tęczówki jego oczu. Ma dużo tatuaży. Nosi przy sobie kij baseballowy obity gwoździami. Podobnie jak 1p! Ameryka nosi kurtkę lotniczą z widniejącym z tyłu nadrukiem "50". Mówi z akcentem typowym dla Nowego Yorku.

Chiny

Jego imię i nazwisko to najczęściej Wang Zao. Nie wiadomo o nim dużo, lecz fani zazwyczaj przedstawiają go fizycznie podobnie do 1p!Chin. Jego włosy czasem zmieniają się, najczęściej są związane w kucyk jak zawsze, raz rozpuszczone, a nawet krótkie. Oczy ma brązowe bądź czerwone. Nosi on chińską militarną czapkę, w barwach czarno-czerwonych. W takich samych kolorach jest jego ubranie, przedstawione jako Changschan, często ze zbyt długimi rękawami lub rozpiętym przy szyi guzikiem. Czasami posiada tatuaż chińskiego smoka na lewym ramieniu.

Ma różne typy osobowości:

  1. Jest on ekstremalnym tsundere wobec wszystkich z wyjątkiem Yao. Zadecydował on, że już nigdy w życiu nie chce go widzieć na oczy po kilku pierwszych spotkaniach. Obrzydzają go wszelakie urocze rzeczy. Zawsze gdy czegoś chce, musi to dostać, nie zważając na nikogo i na nic. Jeśli ktoś zajdzie mu za skórę, staje się jeszcze gorszy, niż jest. Nie odrzuca go przemoc.
  2. Jest cichy ze skłonnościami do manipulacji, lubi mieć kontrolę. Woli robić wszystko po swojemu. Nie boi się zniszczenia swojej opinii.
  3. Jest cichy, lecz ma silną osobowość. Nie pozwala swoim emocjom wyjść na wierzch, odrzuca niehonorowe działania, preferuje natomiast te dla dobra ogółu, aniżeli tylko dla siebie (nie tyczy się to "klas niższych", przez co często uważany jest za osobę arogancką). Zniewaga nie przejdzie u niego lekko.
  4. Jest strategiem i samotnikiem. Zachowuje się raczej uparcie i paranoicznie. Wygląda na to, że jego umysł nadal jest zamknięty w czasach 2 wojny światowej bądź wojen opiumowych. Robi wszystko, jakby bitwy nadal trwały. Zadeklaruje komuś wojnę za najmniejsze zastrzeżenie co do jego planów.
  5. Jest połączeniem tsundere i kuudere. Przy niektórych będzie czerwiernił się pod wpływem najmniejszego komplementu, innych spławi jednak złowrogim spojrzeniem. Najpierw upiera się przy tym, że nie jest samotny, następnie siada w kącie i wylewa łzy nad swoją samotnością.
  6. Jest flirciarski, wyluzowany i szczery. Lubi pandy (preferuje jednak te czerwone, są według niego słodsze, jest fanboyem na ich punkcie) i Shinatty (Hello Kitty z ustami). Ma zadatki na przywódcę, lecz nie rozwija tej umiejętności i nie chwali się nią. Mimo wszystko, jego młodsze rodzeństwo darzy go ogromnym szacunkiem, będąc zdolnymi do zrobienia wszyskiego, o co ich poprosi. Woli urocze, introwertyczne dziewczyny od seksownych kobiet bądź tsundere. Jest fanem anime i chciałby sam być w stanie tak rysować. Woli przyjaźnić się ze spokojnymi osobami. Nie można go w żaden sposób zawstydzić bądź zdenerwować. Jest również złośliwy i lubi prankować innych. Jest mniej poważny od innych 2P! krajów.
  7. Jest mądry, apatyczny i osobliwy. Jest również jedyną osobą przejmującą się wojną wśród 2P!aliantów. Lubi swoje bronie, lecz czasem sprzedaje je sekretnie, aby zdobyć trochę pieniędzy dla swojej rodziny. Z całego serca nienawidzi 2P!Japonii, lecz lubi jego wersję 1P! Jest niezwykle troskliwy jeśli chodzi o jego rodzinę, nie pozwoli nikomu ich skrzywdzić. Lubi gry wideo i jest otaku do kwadratu. Uwielbia śpiewać piosenki Kichiku, czym doprowadza do szaleństwa inne nacje. Jego hobby jest dręczenie swojej wersji 1P, mimo tego o niego również się troszczy. Uważa się za "króla palantów" i umie ugotować tylko zupkę z kubka.

Francja

Jego imię i nazwisko to Francois Bonnefoy. Przestawiony jest fizycznie podobnie do swojego 1P! odpowiednika, jednakże ma on fioletowe, podkrążone oczy zamiast tych niebieskich, poczochrane włosy, kilkudniowy zarost oraz melancholijną ekspresję twarzy. Prawie nigdy nie można zobaczyć go bez papierosa. Nie nosi on specyficznych dla swojej wersji 1P! stylowych, jaskrawych ubrań, raczej te o stonowanych barwach oraz powszednich krojach. Nie wynika to z tego, że nie ma gustu, po prostu nie przejmuje się tym, jak wygląda.

Jego osobowość podchodzi pod stereotypowego francuza, nieprzyjemnego oraz niemiłego. Brakuje mu chęci do życia, zazwyczaj czas spędza na płytkich zajęciach. Jest leniwy i egoistyczny. Nie zje niczego, co nie jest z jego kraju. Tak jak 2P!Niemcy, jest on zagorzałym palaczem oraz alkoholikiem. Nie ma żadnych przyjaciół i uważa, że wszyscy są bezużyteczni. Lubi się wykłócać, zwłaszcza z 2P!Anglią.

Rosja

Jego imię i nazwisko to Viktor Braginsky. Ma on ciemnobrązowe bądź czarne włosy, jego mundur ma zupełnie inny kolor - beż zamieniono na czerń, a brązowe akcenty stały się czerwone. Często również jego szalik przybiera czerwoną lub szarą barwę. Posiada podkrążone, czerwone oczy. Nosi przy sobie pistolet bądź szpadel, często jednak jest to rura, tak jak w przypadku jego wersji 1p!

Przedstawiony jest jako dojrzała oraz cicha postać. Nie odzywa się często, woli nie mówić wcale. Jest nieufny wobec ludzi, woli pozostawać w swoim własnym towarzystwie, aniżeli integrować się z innymi. Może być również bardzo wredny, dosadnie szczery, odpowiadać z sarkazmem na wszystko, co wydaje się mu być głupim. Dodatkowo, pokazany jest jako osoba krytyczna i niezwykle poważna. Odwrotnie do swojej wersji 1p!, Viktora trudno jest obrazić. Sztuka zachowywania pokerowej twarzy jest u niego rozwinięta do perfekcji.

Kanada

Za jego imię zazwyczaj uznawany jest Matthieu Williams. Czasem jednak zmieniane jest ono na Nathaniela bądź Jamesa. Ma on włosy o kolorze ciemnego truskawkowego blondu, sięgające do ramion, związane w niechlujnego kucyka. Czasem można go zobaczyć z kilkudniowym zarostem. Jego oczy są fioletowe i podkrążone. Często zakryte są okularami przeciwsłonecznymi.

Zwykle nosi on czerwoną flanelę oraz jeansy bądź uniform kanadyjskiej policji Mountie. Tak jak 1P!Kanada, Matthieu posiada misia polarnego wabiącego się Kuma. Jest on większy od Kumajiro. Niektóre plotki głoszą, że to właśnie przez Kumę Matthieu ma blizny na klatce piersiowej, najczęściej zakrywane bandażami.

Odwrotnie do swojej wersji 1P!, która została przedstawiona jako nowszy stereotyp kanadyjczyka, cichego i zbyt dobrego, Matthieu został przedstawiony jako ten starszy stereotyp trudnego człowieka spędzającego większość czasu poza domem. Jest on bardziej męski i nieuprzejmy. Może być on jednak kulturalny, jednak na swój szorstki, straszny sposób. Często wdaje się w bójki ze swoim bratem, 2P!Ameryką, o to, czy lepszy jest hokej, czy bejsbol.

Mimo wszystko ma słabość do wszystkiego, co urocze, uniemożliwia mu to więc bycie niemiłym dla swojego 1P! odpowiednika. Nie oznacza to jednak, że jest gejem. Po prostu widzi Matthewa jako swoją młodszą wersję. Jest albo biseksualny, albo heteroseksualny.

Białoruś

Jej imię to Natasha lub Anastazja Arlvoskaya. Z wyglądu zewnętrznego jest bardzo podobna do 1p!Białorusi. Ma długie blond włosy (jednak nieco ciemniejsze i pofalowane przy końcówkach). Nosi różowe ubrania i tego samego koloru kokardę na głowie. Jej sukienka ma ten sam krój co Natalyi, z tym że nie ma długich rękawów. Często jest przedstawiana z jakąś maskotką. Jest troskliwa i płaczliwa.

Ukraina

Jej imię to Katya Braginskaya. Ma krótkie, rudobrązowe włosy, na których nosi bordową opaskę. Ma zawsze widoczne czerwone oczy. Zawsze jest imprezowo i skąpo ubrana, do tego nosi rajstopy kabaretki i buty na wysokim obcasie.

Włochy Południowe

Jego imię brzmi Flavio Vargas.

Jest fizycznie podobny do swojego odpowiednika. Popularne wizerunki pokazują go z jasnymi, wręcz blond włosami, oczami niebieskimi lub w kolorze fuksji. Stale ubrany jest w biały garnitur z szalikiem projektanta w różnych kolorach (niebieski, czerwony, różowy, pomarańczowy).Czasem ma małe kolczyki w uszach i zwykle nosi markowe okulary, bardzo często różowe.

Jest bardzo podobny do 1p!Włoch Północnych; wesoły, energiczny, ze smakiem do mody. Jest jednak mniej tchórzliwy i mniej podatny na manipulację. Może być marudny i dość dziecinny (beksa), a także bezczelny. Czasem bywa kobiecy i uwielbia się wygłupiać.

Prawie zawsze jest radosny, i w szampańskim nastroju, dopóki ktoś nie zakłóci jego szczęścia. Kiedy jest rozgniewany zaczyna być agresywny, choć nie wydaje się być o wiele spokojniejszy w pobliżu dzieci i małych zwierząt. Ma tendencje do wchodzenia w rolę "nadmiernie opiekuńczego starszego brata" często ku konsternacji 2p!Włoch Weneckich.

Jego orientacja seksualna jest nieznana. Przypuszcza się, że jest homoseksualny, biseksualny, albo panseksualny. Pokazuje, że nie chce być w związku małżeńskim, będzie się wahał czy spać z kimś, ale w końcu może się zgodzić.

Jego hobby to projektowanie i szczycenie się swoim wyglądem, co zazwyczaj jest uwidaczniane w jego fantazyjnych/krzykliwych strojach. Jego pasją są horoskopy, preparaty ziołowe i kryształy. Nie przepada za psami i wężami.

Hiszpania

Jego imię i nazwisko to Santiago bądź Andres Fernández Carriedo. Ma on dwie wersje wyglądu:

  1. Pokryta bliznami. Ta wersja posiada wiele szram. Ma fioletowe, brązowe bądź zielone oczy. Nosi brązowy, wojskowy mundur.
  2. Sroga. W tej wersji Hiszpania ma długie włosy przewiązane fioletową wstążką, bądź krótkie z siwymi akcentami na grzywce. Czasem jest łączony z pierwszą odsłoną.

Andres, podobnie jak Zao, nie ma również jednej wyraźnej osobowości. Ma za to kilka podtypów:

  1. Tsundere. Zazwyczaj ma burzliwy temperament i tak jak 2P!Rosja woli nic nie mówić. Wydaje się być niecierpliwy i wiecznie naburmuszony. Bywa również agresywny.
  2. Spokojny. Jest cichy i pozbawiony emocji, bądź nie potrafi ich okazywać. Nie lubi rozmawiać z innymi, lecz gdy już to robi, odpowiada zaledwie kilkoma słowami.
  3. Samotnik. Nie lubi przebywać z ludźmi. Jest cierpliwy, troskliwy lecz tylko w stosunku do swoich podopiecznych. Brakuje mu energii charakterystycznej dla jego wersji 1P!
  4. Pedo. Ta interpretacja jest podoba do Spokojnej, lecz wykazuje zainteresowanie wobec mniejszych i słabszych nacji.

Jego opcjonalnymi zainteresowaniami mogą być gotowanie oraz sprzątanie.

Austria

Belgia

Prusy

Łotwa

Polska

Jego imię i nazwisko brzmi Fabian Łukasiewicz, chociaż nazywa się go czasem Franciszkiem lub Flawiuszem.

Ma potargane włosy i bardzo bladą skórę. Ubiera się w ciemne ubrania, a na szyi ma krwistoczerwony szalik. Ma często podpuchnięte oczy. Po prawej stronie jego ust widoczna jest blizna w kształcie litery X. Orzeł na jego czapce nie ma korony, co nawiązuje do czasów PRL-u.

Jest to introwertyczna osoba, wręcz aspołeczna; miewająca silną depresję. Wiadomo, że nienawidzi jesieni.

Litwa

Jego imię brzmi Tomas, Leonas lub Matas Laurinaitis. Z wyglądu dosyć podobny do 1p!Litwy, lecz podobnie jak Polska ma potargane włosy, a z lewej strony głowy sterczy mu zielony kosmyk. Do tego jego włosy są dłuższe.

Jest znany jako osoba szalona, często wręcz psychopatyczna. Ubiera się w czarny mundur, przedstawiany w okularach zasłaniających czerwone tęczówki oczu. Często widuje się go z papierosem w ustach.

Norwegia

Jego imię i nazwisko to Lokki Bøndevik. Ma ciemnoblond włosy i fioletowe oczy, nosi okulary oraz spinkę taką jak jego 1p! odpowiednik. Często pokazuje znak "victorii". Podobnie do Lukasa, Lokki też widzi magiczne stworzenia. Jego towarzyszem jest smok.

Charakter ma podobny do Danii: wszędzie go pełno, jest wiecznie uśmiechnięty, a także z wielu powodów denerwuje inne 2p! kraje skandynawskie.

Jego pasją jest ogień. Często bawi się nim nie zważając na to, że może poparzyć siebie i innych.

Islandia

Dania

Finlandia

Najczęściej używanym dla niego imieniem jest Thurston Väinämöinen. Jest z wyglądu podobny do Tino, jednak nosi czerwony mundur, ma czerwone oczy i strzelbę przy sobie. Towarzyszy mu groźny pies.

Jest osobą milczącą, opryskliwą i przerażającą. Jego charakter nawiązuje do charakteru 1p!Szwecji, posiada ten sam "scary face".

Szwecja

Jego imię to Bernard Oxenstierna. Jest podobny z wyglądu do 1p!Szwecji, nosi czerwony mundur, ma czerwone oczy i ciemnoblond włosy. Jest biseksualny.

Ma trzy typy osobowości:

  1. Wydaje się być yandere, niby wesoły i pogodny, jednak w głębi siebie ma zapędy psychopatyczno-mordercze.
  2. Uważany za pogodnego. Podobny z charakteru do 1p!Finlandii.
  3. Dziwny. Biega dookoła innych nordyków wiecznie im usługując.

Liechtenstein

Szwajcaria

Grecja

W przeciwieństwie do Heraklesa, ten kocha psy. Jest go łatwo doprowadzić do śmiechu, często bije się z 2p!Turcją. Jest z wyglądu podobny do swojego pierwowzoru, ale jego włosy ją nieco ciemniejsze, do tego jego oczy są brązowe. Ubiera się w strój greckiego policjanta. Fani nazwali go Hermes Karpusi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki