FANDOM

Chibi.png Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!

2p!Hetalia - Odwrócenie charakteru danej postaci. Podobnie jak postacie z Hetalii, te postacie też posiadają własne imiona i nazwiska.

Postacie 2p!Hetalii

Włochy Północne

Jego imię i nazwisko brzmi Luciano Vargas. Nienawidzi gdy jest on nazywany "Lucia" lub "Luci".

2p! Włochy Północne jest fizycznie podobny do swojego odpowiednika. 2p! Włochy Północne jest opalony, a jego włosy są ciemniejsze od wersji 1p!. W przeciwieństwie do Feliciano jego oczy są otwarte, a tęczówki są koloru magenta. Nosi mundur Brygady Włoskiej z IIWŚ oraz buty z lakierowanej skóry.

Nie posiada oficjalnej osobowości (Hidekaz Himaruya nigdy mu żadnej nie nadał), jednak to kilka najbardziej powszechnych headcanonów: Luciano jest uważany za despotycznego, niegrzecznego, szczególnie humorzastego, sadystycznego i energicznego.

On wszystko kontroluje i manipuluje innymi. Jest bardziej chytry i wyrafinowany niż jego odpowiednik. Podobnie jak 1p!Romano, 2p!Północne Włochy może być mało zahartowany i niecierpliwy, gdy jest rozgniewany. Nie cofnie się przed niczym, aby dostać to, czego chce i jest bardzo zaborczy. Nienawidzi limitów czasu i bycia karconym.

Zwykle każe swoim sojusznikom lub poplecznikom robić brudną robotę za niego, ale w razie potrzeby będzie w stanie wykonać zadanie samemu. Jest bardzo fachowy i zręczny.

Mówi się, że zwykle jest spokojny i skryty, ale kiedy jest zły, staje się głośny, hałaśliwy i agresywny.

W przeciwieństwie do swojego odpowiednika, 2p!Włochy Północne jest chłodny wobec 2p!Niemiec i 2p!Japonii. Podobno to on jest tym, który zrobił 2p!Niemcom bliznę na policzku.

Ma dość skomplikowane relacje z bratem (2p!Romano), a przede wszystkim nie może go znieść.

Niemcy

Za jego imię często uważa się "Lutz", "Luzifer" lub "Luther", odmianę jego odpowiednika "Ludwig".

Jest on fizycznie podobny do wersji 1p!. Ma kilka blizn: jedną pod lewym okiem, która rozciąga się o policzku (podobno zrobił mu ją 2p!Włochy Północne) i trzy na prawym przedramieniu, ciągnące się w dół. Jego oczy mają lekko różowo-fioletowy kolor, są zawsze podkrążone (często jest to uważane za skutek nałogu palenia).

Nosi kurtkę khaki zwisającą z ramion, czarną niemiecką czapkę z okresu IIWŚ oraz luźny podkoszulek do kompletu z czarnymi jednolitymi spodniami.

Tak jak jego odpowiednik nosi Żelazny Krzyż.

Jednakże pojawiają się sporadyczne zmiany w kanonicznym projekcie, takie jak tatuaże, czy nawet niechlujne włosy.

W przeciwieństwie do wyglądu, osobowość 2p!Niemiec jest zmienna, a większość to interpretacje fandomu.

Jego zachowania można podciągnąć pod przestępcze, zdaje się być zaniedbany. Brakuje mu postawy żołnierza i na ogół podąża z prądem. Potrafi być dumny i arogancki, ale może być też wierny tak, jak jego 1p! wersja.

Nie ma problemu w kontaktach z płcią przeciwną. Często jest przedstawiany jako zboczeniec.

Jest przedstawiany jako alkoholik i palacz. Na pewno jest zboczony i aktywny seksualnie i/lub agresywnie.

Japonia

Jego imię brzmi Honda Kuro.

2p!Japonia jest fizycznie podobny do Kiku, jednak różnicę stanowią bordowe tęczówki i grymas na twarzy, zamiast braku ekspresji.

Nosi czarną wersję Japońskiego Munduru Marynarki Wojennej, razem z fioletową peleryną i białymi rękawiczkami. Często postrzegany jako właściciel katany, którą dzierży w prawej dłoni.

Jeśli nie ma na sobie munduru, da się zobaczyć, że ma na swoim ciele mnóstwo blizn i tatuaży.

Zachowuje uprzejmość jak jego odpowiednik, choć bardziej troszczy się o to, że mogłoby to zniszczyć jego honor, niźli o sam szacunek. On nie mówi, chyba, że zdania krótkie i trafiające w temat. Nie będzie speszony i zatrzyma swoje opinie dla siebie. Jest bardzo honorowy do czasu, w którym uzna karanie za niehonorowe, ale jest bezwzględny w tym co czyni.

Mimo że wielu uważa, iż to nieprawda, jest on potwornym zboczeńcem, który również dużo przeklina. Nikt nie może osiągnąć porozumienia na ten temat, po prostu jest to zależne od preferencji.

W przeciwieństwie do swojego odpowiednika, 2p!Japonia bawi się z opanowaniem sztuk walki, szkolenia i różnymi formami miecza. Stoi po stronie lubiących mangi, anime i gry, ale znany jest z oglądania hentai co jakiś czas. Jest Otaku, tak jak 1p!Japonia.

Anglia

Jego imię i nazwisko to Olivier Kirkland. Wesoły (czytaj: psychopatyczny) chłopak o rudych włosach i niebieskich oczach. Ubiera się w różowy sweter, niebieskie spodnie i niebieską muszkę, tak więc jego strój wygląda raczej jaskrawo. Podobnie jak Arthur, on też ma grube brwi. Umie gotować i często dodaje truciznę/coś niezbyt przyjemnego co babeczek, które przygotowuje.

Ameryka

Jego imię i nazwisko to Allen 'Al' Jones. Z wyglądu zewnętrznego jest bardzo podobny do Alfreda, jednak ma rudobrązowe włosy i okulary na nosie, które przysłaniają czerwone tęczówki jego oczu. Ma dużo tatuaży. Nosi przy sobie kij baseballowy obity gwoździami. Podobnie jak 1p! Ameryka nosi kurtkę lotniczą z widniejącym z tyłu nadrukiem "50". Mówi z akcentem typowym dla Nowego Yorku.

Chiny

Francja

Rosja

Kanada

Białoruś

Jej imię to Natasha lub Anastazja Arlvoskaya. Z wyglądu zewnętrznego jest bardzo podobna do 1p!Białorusi. Ma długie blond włosy (jednak nieco ciemniejsze i pofalowane przy końcówkach). Nosi różowe ubrania i tego samego koloru kokardę na głowie. Jej sukienka ma ten sam krój co Natalyi, z tym że nie ma długich rękawów. Często jest przedstawiana z jakąś maskotką. Jest troskliwa i płaczliwa.

Ukraina

Jej imię to Katya Braginskaya. Ma krótkie, rudobrązowe włosy, na których nosi bordową opaskę. Ma zawsze widoczne czerwone oczy. Zawsze jest imprezowo i skąpo ubrana, do tego nosi rajstopy kabaretki i buty na wysokim obcasie.

Włochy Południowe

Jego imię brzmi Flavio Vargas.

Jest fizycznie podobny do swojego odpowiednika. Popularne wizerunki pokazują go z jasnymi, wręcz blond włosami, oczami niebieskimi lub w kolorze fuksji. Stale ubrany jest w biały garnitur z szalikiem projektanta w różnych kolorach (niebieski, czerwony, różowy, pomarańczowy).Czasem ma małe kolczyki w uszach i zwykle nosi markowe okulary, bardzo często różowe.

Jest bardzo podobny do 1p!Włoch Północnych; wesoły, energiczny, ze smakiem do mody. Jest jednak mniej tchórzliwy i mniej podatny na manipulację. Może być marudny i dość dziecinny (beksa), a także bezczelny. Czasem bywa kobiecy i uwielbia się wygłupiać.

Prawie zawsze jest radosny, i w szampańskim nastroju, dopóki ktoś nie zakłóci jego szczęścia. Kiedy jest rozgniewany zaczyna być agresywny, choć nie wydaje się być o wiele spokojniejszy w pobliżu dzieci i małych zwierząt. Ma tendencje do wchodzenia w rolę "nadmiernie opiekuńczego starszego brata" często ku konsternacji 2p!Włoch Weneckich.

Jego orientacja seksualna jest nieznana. Przypuszcza się, że jest homoseksualny, biseksualny, albo panseksualny. Pokazuje, że nie chce być w związku małżeńskim, będzie się wahał czy spać z kimś, ale w końcu może się zgodzić.

Jego hobby to projektowanie i szczycenie się swoim wyglądem, co zazwyczaj jest uwidaczniane w jego fantazyjnych/krzykliwych strojach. Jego pasją są horoskopy, preparaty ziołowe i kryształy. Nie przepada za psami i wężami.

Hiszpania

Austria

Belgia

Prusy

Łotwa

Polska

Jego imię i nazwisko brzmi Fabian Łukasiewicz, chociaż nazywa się go czasem Franciszkiem lub Flawiuszem.

Ma potargane włosy i bardzo bladą skórę. Ubiera się w ciemne ubrania, a na szyi ma krwistoczerwony szalik. Ma często podpuchnięte oczy. Po prawej stronie jego ust widoczna jest blizna w kształcie litery X. Orzeł na jego czapce nie ma korony, co nawiązuje do czasów PRL-u.

Jest to introwertyczna osoba, wręcz aspołeczna; miewająca silną depresję. Wiadomo, że nie lubi jesieni.

Litwa

Jego imię brzmi Tomas, Leonas lub Matas Laurinaitis. Z wyglądu dosyć podobny do 1p!Litwy, lecz podobnie jak Polska ma potargane włosy, a z lewej strony głowy sterczy mu zielony kosmyk. Do tego jego włosy są dłuższe.

Jest znany jako osoba szalona, często wręcz psychopatyczna. Ubiera się w czarny mundur, przedstawiany w okularach zasłaniających czerwone tęczówki oczu. Często widuje się go z papierosem w ustach.

Norwegia

Jego imię i nazwisko to Lokki Bøndevik. Ma ciemnoblond włosy i fioletowe oczy, nosi okulary oraz spinkę taką jak jego 1p! odpowiednik. Często pokazuje znak "victorii". Podobnie do Lukasa, Lokki też widzi magiczne stworzenia. Jego towarzyszem jest smok.

Charakter ma podobny do Danii: wszędzie go pełno, jest wiecznie uśmiechnięty, a także z wielu powodów denerwuje inne 2p! kraje skandynawskie.

Jego pasją jest ogień. Często bawi się nim nie zważając na to, że może poparzyć siebie i innych.

Islandia

Dania

Finlandia

Najczęściej używanym dla niego imieniem jest Thurston Väinämöinen. Jest z wyglądu podobny do Tino, jednak nosi czerwony mundur, ma czerwone oczy i strzelbę przy sobie. Towarzyszy mu groźny pies.

Jest osobą milczącą, opryskliwą i przerażającą. Jego charakter nawiązuje do charakteru 1p!Szwecji, posiada ten sam "scary face".

Szwecja

Jego imię to Bernard Oxenstierna. Jest podobny z wyglądu do 1p!Szwecji, nosi czerwony mundur, ma czerwone oczy i ciemnoblond włosy. Jest biseksualny.

Ma trzy typy osobowości:

  1. Wydaje się być yandere, niby wesoły i pogodny, jednak w głębi siebie ma zapędy psychopatyczno-mordercze.
  2. Uważany za pogodnego. Podobny z charakteru do 1p!Finlandii.
  3. Dziwny. Biega dookoła innych nordyków wiecznie im usługując.

Liechtenstein

Szwajcaria

Grecja

W przeciwieństwie do Heraklesa, ten kocha psy. Jest go łatwo doprowadzić do śmiechu, często bije się z 2p!Turcją. Jest z wyglądu podobny do swojego pierwowzoru, ale jego włosy ją nieco ciemniejsze, do tego jego oczy są brązowe. Ubiera się w strój greckiego policjanta. Fani nazwali go Hermes Karpusi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki