FANDOM

Informacje

Belgia

ベルギー

BelgiaInfo
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Królestwo Belgii (Koninkrijk België)
stolica Bruksela
język urzędowy niderlandzki, francuski, niemiecki
Informacje o postaci
urodziny 21 lipca
imię i nazwisko Bella Maes (fanowskie)
wiek 23
płeć kobieta
wzrost nieznany
kolor włosów blond

brązowe (Beautiful World)

kolor oczu zielony
Debiut
tom 1 (tylko pokazana)

3 (rola mówiona)

anime 1 (kamera)

94 (mówienie)

Dubbing
japoński dubbing Eriko Nakamura
angielski dubbing Amanda Doskocil
FlagaBelgii

Belgia (ベルギー, Berugī) jest postacią drugoplanową w serii Hetalia. W fandomie funkcjonuje jako Bella Maes.

Wygląd

Belgia

Belgia w anime

Ma krótkie, falowane włosy o kolorze blond (w Beautiful World zmieniono je na brązowe). Często nosi w nich wstążkę (najczęściej zieloną, ale czasem też czerwoną). Ma jasno zielone oczy i "kocie" usta. W swoim szkicu profilu Hidekaz Himaruya , narysował ją w mundurze, jak większość innych postaci, ale wahał się jego wyglądu: na wczesnym szkicu widać pełen obraz ciała, została pokazana z rękawiczkami, buty były na wysokim obcasie z widocznymi koronkami, a jej krawat miał skomplikowany czarny design. W - zmienionym szkic jej buty były uproszczone (nie były na obcasie, a koronki zostały usunięte), a krawat został zmieniony na apaszkę. Jednak w późniejszym projekcie chibi, apaszkę zastąpił z powrotem krawatem (ale z trochę innym wzorem).

Jest młodszą siostrą Holandii i starszą siostrą Luksemburga.

Autor mówi, że jest osobą pogodną, życzliwą ale też dojrzałą i sumienną. Ma nieprzeciętną urodę, lecz nie lubi się wyróżniać i ubiera się skromnie. Uwielbia słodycze (szczególnie gofry i ciastka). Wcześniejsze notatki o jej charakterze opisują ją jako tsukkomi (jap. prosty człowiek), jest często "popychana" przez rodzeństwo.

Relacje

Belgium as she appears in Beautiful World

Belgia w Hetalia Beautiful World

Holandia

Relację Holandii i Belgii pokazano w odcinku 109, w którym Belgia zaprasza brata do domu, wspaniałego i wielkiego w porównaniu do skromnej chatki jej brata. Miało to chyba na celu pokazanie przepaści poziomowej między nimi.

Obydwoje mówią, że trudno im się dogadać. Gdy byli pod kontrolą Hiszpanii, Holandia walczył przeciwko niemu, natomiast Belgia zamiast wspierać brata stanęła po stronie Hiszpanii.
ChibiBelgium

Chibi Belgia

Później Holandia usiłował się z nią pogodzić tworząc Królestwo Niderlandów, ale różnice między nimi były zbyt wielkie, i w końcu Belgia ogłosiła swoją niepodległość.

Włochy Południowe

Jako dziecko, Lovino poprosił Belgię by go pocałowała (powiedział po hiszpańsku "Besame!"), lecz w końcu stchórzył, tłumacząc że ''Nie jest gotowy".

Luksemburg

Belgia jest starszą siostrą Luksemburga. Często się o niego martwi, ponieważ uważa, że jego szef go wykorzystuje. Zaskoczył ją, kiedy pojawił się w Hetaween 2013 przebrany w kostium strasznego wilka.

Utwory

Belgiumuni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki