FANDOM

Informacje

Białoruś

ベラルーシ

Belarus new
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Republika Białorusi (Рэспубліка Беларусь)
stolica Mińsk
język urzędowy białoruski lub rosyjski
Informacje o postaci
urodziny 25 sierpnia
imię i nazwisko Natalya Arlovskaya
wiek 19
płeć kobieta
wzrost 160 cm
kolor włosów jasny blond
kolor oczu niebieski lub fioletowy (manga)

niebieski (anime)

Debiut
tom tom 1
anime odcinek 1 (kamera)

odcinek 42 (mówienie)

Dubbing
japoński dubbing Urara Takano
angielski dubbing Monica Rial
Flag of Belarus.svg

Białoruś (jap. ベラルーシ Beraruushi) jest jedną z postaci z serii Hetalia. Jej oficjalne imię i nazwisko to Natalya Arlovskaya.

Wygląd

BiałoruśAnime

Białoruś w anime

Jest dość niską dziewczyną, o długich, platynowoblond włosach spływających jej po plecach i przewiązanych niebieską, granatową lub białą wstążką nad czołem. Ma ciemnoniebieskie oczy. Jej wygląd kojarzy się trochę z pomocą domową. Nosi niebieską sukienkę z mankietami i koronkową podszewką, a na wierzchu biały fartuszek z falbanką.

Jej mundur jest ciemnozielony, nosi do niego długą spódnicę tego samego koloru. Jej kokarda we włosach jest wtedy czarna.

Charakter

Bialorus 2

Białoruś w mundurze

Jest jedynym państwem (wraz z Polską), które nie boi się Rosji. Zachowuje się poważnie. Jest milcząca i wyniosła, chyba że przychodzi do kontaktów z bratem. Jeśli ktoś nieopacznie jej braciszka obrazi, może spodziewać się natychmiastowej reakcji z jej strony. Ona sama natomiast, postanowiła się za Rosję wydać. Przemawia tu przez nią obsesyjna zazdrość, oczywiście, jest gotowa zniszczyć każdego, kto się do Ivana zbliży. On natomiast wolałby, by siostra się do niego nie zbliżała. A najlepiej sobie poszła. Myśli, że wszyscy się jej boją. Jest bardzo biednym państwem. Nienawidzi Litwy.

Relacje

Litwa

Choć Litwa jest zakochany w Białorusi - ta szczerze go nienawidzi. Zawsze traktowała go okrutnie. Jak jeszcze byli, dziećmi Natalia złamała mu nogę. Gdy w końcu Litwie udało się pójść na 3-minutową randkę z Białorusią - ta połamała mu wszystkie palce.

Rosja

Białoruś jest szaleńczo zakochana w Rosji po mimo tego iż jest to jej brat. Niestety Ivan nie odwzajemnia jej uczuć. Natalia zawsze odstrasza osoby, które ewentualnie mogłyby zaszkodzić jej związku z bratem.

Ukraina

Jest ona starszą siostrą Białorusi. Bardzo zazdrości jej dobrych kontaktów z bratem. Nawet wtedy gdy byli mali i Ukraina pożyczyła szalik Rosji, Białoruś nie chciała dopuścić aby Ivan przyjął podarunek.

Mimo faktu, że Białoruś nie przepada za starszą siostrą to w jakiś sposób o nią dba. Jeśli wejdziemy na blog Hidekaza [1] mamy możliwość przeczytania jej pamiętnika w którym możemy dowiedzieć się, że musi spędzać trzy godziny aby masować atuty swojej siostry. Również podobny do niej cień był widziany kiedy Włochy próbował flirtować z Ukrainą.

Czechy

Kiedy Czechy po raz pierwszy ją spotkała, była przerażona jej charakterem. Raczej się nie polubiły.

Utwory

Ciekawostki

  • ChibiBiałoruś

    Chibi Białoruś

    Mówi się, iż jest jedynym krajem dyktatorskim w Europie – metoda kija i marchewki działa u niej bardzo dobrze.
  • Natalia wyznaje zasadę "póki mamy co jeść jest dobrze'', mimo wszelakich przeciwności.
  • Były pewne problemy z jej nazwiskiem: chociaż najbardziej poprawna wersja to Arlovskaya, zdarzają się także zapisy Alfroskaya. Prawdopodobnie jest to odnośnik do Andreja Arłouskiego, białoruskiego zapaśnika. 
  • Jej imię czasem zostaje przerobione na Natasha/Natasza, jako bardziej wschodniosłowiański odpowiednik imienia. Co ciekawe, fandom nazwał tym samym imieniem (lub imieniem Anastasia, są dwa warianty), 2p!wersję Białorusi.
  • Data jej urodzin - 25 sierpnia, odpowiada dacie uzyskania niezależności od Związku Radzieckiego w 1991 roku.
  • Posiada osobowość yandere.
  • Z bloga Sealandii i Łotwy wynika, że dzwoni do Polski w nocy bez powodu (puszcza tzw. głuche telefony).
  • Jest jedną z bohaterek gry Hidekaza pod tytułem "Notosama-6".
  • Jej nazwisko po białorusku brzmi Наталля Арлоўская (Natallia Arłoŭskaja).