FANDOM

Chibi.png Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
Informacje

Bułgaria

ブルガリア

BułgariaInfo.png
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Republika Bułgarii (Република България)
stolica Sofia
język urzędowy bułgarski
Informacje o postaci
urodziny nieznana
imię i nazwisko Milen Hinova (fanowskie)
wiek 18
płeć mężczyzna
wzrost 170
kolor włosów brązowy
kolor oczu jasnoniebieski
Debiut
tom 1
anime 27
Dubbing
japoński dubbing Go Inoue
angielski dubbing Justin Pate
BułgariaFlaga.JPG

Bułgaria (ブルガリア Burugaria) jest to drugoplanowa postać z serii Axis Powers Hetalia. Fani nazwali go Milen Hinova.

Wygląd

Bułgaria ma brązowe włosy oraz bladą skórę. Jego oczy są koloru jasnoniebieskiego. Ma grzywkę z przedziałkiem pośrodku. Mundur Bułgarii jest koloru szaro-zielonego. Nosi zielono-czarny krawat i białą koszulę pod mundurem.

Bułgariaanime.JPG

Bułgaria w anime

Bułgaria jest bardzo przyjazny i życzliwy. Bliski jest mu Rumunia, który jest jego najlepszym przyjacielem. Bułgaria jest także impulsywny, czego dowiadujemy się w 27 odcinku (Axis Powers), gdy bił Włochy Północne patykiem twierdząc, że gdy zobaczył jego twarz musiał go uderzyć, nie zważając na fakt, iż wspólnie należeli do państw Osi.

Relacje

Rumunia

Rumunia i Bułgaria są pokazani jako najlepsi przyjaciele. Pracowali wspólnie w Związku Radzieckim. Na początku był zirytowany długimi opowieściami Rumunii lecz nie mówił mu tego gdyż nie chciał być niegrzeczny i nie chciał go urazić.W trakcie Halloween 2013 Bułgaria nie mogąc wybrać odpowiedniego dla siebie stroju, wybiera kurtkę podobną do tej z Ataku Tytanów, która nie spodobała się Rumunii.

Bułgaria.jpg

Włochy Północne

Nie wiadomo wiele o wspólnych relacjach tych dwóch państw. Pojawili się razem jedynie w 27 odcinku gdy Bułgaria uderzał Włochy patykiem tłumacząc się iż musiał to zrobić gdy tylko zobaczył jego twarz. Razem należą do państw Osi. Można jednak wnioskować, że Bułgaria nieco wywyższał się nad Feliciano i za nim nie przepadał.

Ciekawostki

  • Podczas Halloween 2011 Bułgaria przebrał się za anioła.
  • W trakcie Boże Narodzenie 2011 Bułgaria posiada specyficzny nawyk "odpowiedzi". W jego kulturze kiwanie głową oznacza nie, zaś kręcenie głową oznacza tak. Mogło to spowodować wiele problemów w kontakcie z innymi krajami.
  • Fani często rysują go jako "fana jogurtu".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki