FANDOM

Chibi.png Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
Cyprflaga.png

Cypr

キプロス

Axis.Powers-.Hetalia.full.1054721 - Kopia.jpg
Informacje o postaci
wiek nieznany
płeć mężczyzna
oficjalna nazwa Republika Cypryjska (Κυπριακή Δημοκρατία / KIBRIS Czeska)
stolica Nikozja
język urzędowy {grecki, turecki
urodziny nieznany
narodowa roślina nieznany
kolor włosów brązowy
kolor oczu zielony
wzrost nieznany
debiuty
tom 4
wątek 10
gra nieznany
dramat CD Axis Powers Hetalia: CD
anime nieznany
synchronizacja
japoński dubbing Toshiki Kurosawa

Benjamin Komatsu (CD)

angielski dubbing Aaron Dismuke
Cypr (キプロス, Kipurosu) jest postacią drugoplanową z serii Hetalia: Axis Powers.

Wygląd

Cypr ma zmierzwione włosy z długim kosmykiem z lewej perspektywy (najwyraźniej jest to odniesienie do półwyspu w północno-wschodniej części wyspy). Jego oficjalna kolorystyka była inna niż na początku. Jego chibi szkic przedstawia go ubranego w luźny t-shirt, spodnie i kolczyk.

Chibi Cypr.png

Chibi Cypr

Trzy lata przed jego debiutem w mandze, jego wygląd był tylko na płycie "Axis Powers Hetalia: CD" pod banderą Cypru. Jest on tam przedstawiony jako bardzo miły młody człowiek, który jest wielkim romantykiem. Śródziemnomorski naród, który był kiedyś pod kontrolą Turcji i Anglii, teraz walczyli zarówno Grecji i Turcji, ale ma nadzieję, że będą w stanie osiągnąć rozdzielczość i dogadać się w przyszłości. On otwarcie reszta ich do walki. Północnego, Pomimo faktu, że jego młodszy brat, Turecka Republika Cypru Północnego chce się oderwać się od niego, Cypr wciąż stara się utrzymywać z nim dobry kontakt, ku niezadowoleniu Grecji. Jego pojawienie się w objętości wzmacnia, że Grecja i Turcja w rywalizacji jest jedna rzecz, która często czynią go złamać jego sposób pokojowy i stają się pobudzone.

Notatki postaci ujawniają, że jest on chłodny i opanowany ale jest "bardzo zajęty" z powodu Turcji i Grecji kłótni. Podczas Bożego Narodzenia 2011 imprezy, wyjawia, że kocha szczególną atmosferę wypoczynku i stwierdza, że jest niewytłumaczalny w radosnym nastroju. (Można powiedzieć, że ma wtedy głupawkę.)

Relacje

Grecja

Cypr jest blisko z Grecją, wspomniano, że był wychowywany przez matkę w Grecji. W rezultacie, Grecja dostanie się do walki z Turcją w sprawach związanych, która denerwuje Cypr, który zachęca do Grecji, aby spróbować się dogadać z Turcją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki