FANDOM

Chibi Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
Cyprflaga

Cypr

キプロス

Axis.Powers-.Hetalia.full.1054721 - Kopia
Informacje o postaci
wiek nieznany
płeć mężczyzna
oficjalna nazwa Republika Cypryjska (Κυπριακή Δημοκρατία/Kıbrıs Cumhuriyeti)
stolica Nikozja
język urzędowy {grecki, turecki
urodziny nieznany
narodowa roślina nieznany
kolor włosów brązowy
kolor oczu zielony
wzrost nieznany
debiuty
tom 4
wątek 10
gra nieznany
dramat CD Axis Powers Hetalia: CD
anime nieznany
synchronizacja
japoński dubbing Toshiki Kurosawa

Benjamin Komatsu (CD)

angielski dubbing Aaron Dismuke
Cypr (キプロス, Kipurosu) jest postacią drugoplanową z serii Hetalia: Axis Powers.

Wygląd

Cypr ma zmierzwione włosy z długim kosmykiem z lewej strony (najwyraźniej jest to odniesienie do półwyspu w północno-wschodniej części wyspy). Jego oficjalna kolorystyka była inna niż na początku. Jego chibi szkic przedstawia go ubranego w luźny t-shirt, spodnie i kolczyk. Trzy lata przed jego debiutem w mandze, jego wygląd był tylko na płycie "Axis Powers Hetalia: CD" pod banderą Cypru.

Chibi Cypr

Chibi Cypr

Jest on przedstawiony jako bardzo miły młody człowiek, który jest wielkim romantykiem. Śródziemnomorski naród, który był kiedyś pod kontrolą Turcji i Anglii, teraz patrzy na walki Grecji oraz Turcji, ale ma nadzieję, że ci dwaj kiedyś się dogadają. Pomimo faktu, że jego młodszy brat, Turecka Republika Cypru Północnego chce się oderwać się od niego, Cypr wciąż stara się utrzymywać z nim dobry kontakt, ku niezadowoleniu Grecji. Jego pojawienie się w obecności Grecji i Turcji sprawia, że ci dwaj przestają na chwilę rywalizować.

Cypr&grecja-BW

Cypr i Grecja w Beatiful World

Notatki na temat postaci ujawniają, że jest on chłodny i opanowany, ale jest "bardzo zajęty" z powodu kłótni Turcji i Grecji . Podczas Bożego Narodzenia 2011, wyjawia, że kocha szczególną atmosferę wypoczynku i stwierdza, że jest w niewytłumaczalnie radosnym nastroju. (Można powiedzieć, że ma wtedy głupawkę).

Relacje

Grecja

Cypr jest blisko z Grecją, wspomniano, że był wychowywany przez matkę w Grecji. Cypr często zachęca go by choć na chwilę przestał się kłócić z Turcją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki