FANDOM

To jest lista Fedualnym Domen i Prefektur Japonii. Te postacie często nie pojawiają się w mandze lub anime, ale są rysowane w oficjalnych grafikach lub szkicach lub są wymienione w oficjalnych materiałach. Wiele opiera się na postaciach z wcześniejszych serii Himaruyi.

Feudalne Domeny

Te postacie pojawiły się w The World at War i Fool of Owari, reprezentujących różne terytoria lub klany feudalnej Japonii. Podczas gdy Aizu i Mito pojawili się we wcześniejszej fabule (Black Ships Have Come!), pozostałe trzy pojawiły się tylko w tej niedokończonej historii, chociaż Owari jest jedynym zaangażowanym w rzeczywistą historię (z Kanazawą i Sendai pojawiającymi się w przypisy). Każda postać jest oparta na postaci z jednego z poprzednich stron internetowych Himaruyi. Informacje na temat Osaki można znaleźć w Osace.

Jednak później Himaruya wydał projekty personifikacji nowoczesnych prefektur Japonii, które nie są podobne do jego innych postaci. Ze względu na niedokończony status Owari, nie jest pewne, czy Kanazawa i Sendai nadal mają być kanoniczne i czy nadal mają zastosowanie inne zapiski postaci.

Aizu

IMG 5757

Szkic Aizu

Postać reprezentująca domenę Aizu (która należała do Prowincji Mutsu, a obecnie najbardziej wysunięta na zachód połowa prefektury Fukushima).

Jest bardzo poważny i lojalny, ale zbyt ostry, aby nadążyć za zmieniającymi się czasami. Aizu próbował walczyć do końca w wojnie z Boshinem, ale Sendai wywlokła go i ostatecznie został pokonany przez swoją siostrę (Miharu) i popadł w nędzę.

W Black Ships Have Come !, on jest tym, który sugeruje, że Japończycy znajdują sposób, aby dogadać się z ludźmi z Zachodu, chociaż jest on przeżartwany przez Mito swoim pomysłem.

Podstawą jego projektu jest postać Homare Aizu z serii Barjona Bombers.

Kanazawa

IMG 5758

Szkic Kanazawy

Postać reprezentująca domenę Kanazawa (Kaga) (obecnie prefektura Ishikawa). Zazwyczaj jest kapryśna i przygnębiona z powodu dużej ilości deszczu. Nie lubi walczyć i wolałaby pisać poezję lub tworzyć sztukę.

Podstawą jej projektu jest postać Noto Kanazawa z serii Advance! Kitakou Broadcasting Club. Chociaż wersja Pure Noto również pojawiła się w serii Hetalia, wydaje się, że Kanazawa jest wzorowana na wcześniejszej osobowości i wyglądzie Noto (zwanej "White Noto").

Mito

IMG 5759

Szkic Mito

Mito, postać reprezentująca domenę Mito, jest logicznym, porywczym i zrzędliwym człowiekiem o ogromnym ego i złym usposobieniu. Ma silne poczucie sprawiedliwości, które może wymknąć się spod kontroli, co powoduje, że sprawia kłopoty innym.

W paskach Czarnych Statków, Mito wpada w złość na myśl o zawarciu pokoju z mocarstwami zachodnimi i nie chce mieć udziału w obcowaniu z obcokrajowcami.

Podstawą jego projektu jest postać Junsa Mito z serii Advance! Kitakou Broadcasting Club.

Owari

IMG 5760

Szkic Owari

Postać reprezentująca domenę Owari to dzik kobieta z bardzo "dziwną" osobowością, często jest pomijana ze względu na jej nacisk na bycie nonkonformistą. Jest bardzo głośna o pieniądzach i jedzeniu, a jej specjalnością jest wynalezienie dziwnych rodzajów żywności. Mówi się, że ma skomplikowaną relację z Mikawą.

W niedokończonym Pasie Owari wzywa Japonię, by trzymał się z daleka od Oda Nobunaga, przyszłego władcy, ponieważ uważa go za hańbę.

Podstawą jej projektu jest postać Miyako Owari z serii Advance! Kitakou Broadcasting Club, chociaż włosy Miyako są długie i blond, podczas gdy włosy Owariego są ciemne i trzymane w kokie. Mimo to zachowuje czerwone spinki do włosów, które Miyako nosi jako akcesoria we włosach.

Sendai

IMG 5761

Szkic Sendai

Postać reprezentująca domenę Sendai to głupia kobieta opisana jako "Włochy" dla Japonii. Uważa się ją za bezużyteczną oraz tchórzliwą i twierdzi, że zignoruje bitwy, jeśli jedzenie nie nadejdzie. Jej najbardziej godnymi uwagi cechami są jej warkocze i duży słomkowy kapelusz.

Podstawą jej projektu jest postać Hagina Sendai z serii Barjona Bombers.

Prefektury

Te postacie pojawiły się jako chibi na stronie Himaruyi jako zaktualizowane wersje niektórych personifikacji, które zrobił dla japońskich prefektur lata wcześniej. Poza Osaką, żadna z tych postaci nie pojawiła się w żadnym komiksie innym niż Oglądanie WBC Razem ze wszystkimi japońskimi prefektami w tomie 4. Wiele postaci bardzo przypomina postać z wcześniejszych webiktyk Himaruyi, a niektóre z nich mogły być inspiracją dla tej postaci.

Region Hokkaidō

IMG 5763

Region Hokkaidō

jest przedstawiony w kowbojskim kapeluszu i kamizelce, z podkoszulką. Wydaje się być właścicielem cielaka. Podstawą jego projektu jest postać Iyuta Nibutani z serii Advance! Kitakou Broadcasting Club Pure.

IMG 5762

Prefektura Hokkaidō

Region Tōhoku

IMG 5765

Prefektura Aomori ma czarne włosy z małym ahogem i brązowymi oczami. Przedstawiono go w czarnej koszuli z dopasowanymi spodniami, a także beżowej marynarki. Wydaje się również posiadać małe cętki.

IMG 5770

Prefektura Akita ma długie, ciemnobrązowe włosy i brązowe oczy. Jest przedstawiona w czarnym mundurze z czarnymi rajstopami i białymi butami. Została pociągnięta, trzymając maskę przerażającej twarzy.

IMG 5769
IMG 5767

Prefektura Iwate ma długie, niebieskawo-szare włosy z grzywką i brązowymi oczami. Nosi beżowy beret i dwa małe kwiaty we włosach, jeden nad lewym uchem, a drugi we włosach po drugiej stronie. Przedstawiono ją w mundurze z beżową kurtką i ciemnozieloną spódnicą. Przedstawia ona, co wydaje się być białą księgą. Wygląda na to, że ma dziwnego zwierzaka.

IMG 5772

Prefektura Miyagi ma jasne włosy o długim ahoge, które spływają w dół i brązowe oczy. Jego wizerunek jest ubrany w mundur z ciemnoszarą kurtką i czarnym krawatem oraz w czarno-białe spodnie w kratę. Miyagi posiada również pelerynę, która ma wzór kółek w pobliżu jej dolnej krawędzi. W jednej ręce trzyma japoński miecz, aw drugiej zielone.

IMG 5773

Prefektura Fukushima ma czarne włosy z bokobrodami, brązowe oczy i grube brwi. Przedstawiony jest w czarnym dresie z akcentami z podwiniętymi rękawami. Wydaje się być właścicielem świni, którą nosi.

IMG 5774

Prefektura Yamagata ma krótkie, czarne włosy z grzywką, a prawą stronę trzyma się białą szpilką lub wsuwką. Jest przedstawiona w białej opasce, która ma mały kwiatek. Ma na sobie być może ciemną sukienkę z białym fartuchem, z dużym kokardą na plecach, czarnymi rajstopami i białymi butami. Pokazana jest w czarnych rękawiczkach i nosi garnek z gorącym jedzeniem.

Region Kantō

IMG 5775
IMG 5776

Prefektura Ibaraki

IMG 5777

Prefektura Tochigi

IMG 5778

Prefektura Gunma

IMG 5780

Prefektura Saitama

IMG 5781

Prefektura Chiba

IMG 5782

Prefektura Tōkyō

IMG 5783

Prefektura Kanagawa

Region Chubu

IMG 5785

Prefektura Toyama

IMG 5784
IMG 5786

Prefektura Ishika

IMG 5787

Prefektura Fukui

Region Kansai

IMG 5788
IMG 5789

Prefektura Mie

IMG 5790

Prefektura Shiga

IMG 5791

Prefektura Kyōto

IMG 5792

Prefektura Osaka Osobny artykuł Osaka

IMG 5793

Prefektura Hyōgo

IMG 5794

Prefektura Nara

IMG 5795

Prefektura Wakayama

Region Shikoku

IMG 5796
IMG 5797

Prefektura Tokushima

IMG 5798

Prefektura Kagawa

IMG 5799

Prefektura Ehime

IMG 5800

Prefektura Kōchi

Region Kyushu

IMG 5801
IMG 5802

Prefektura Fukuoka

IMG 5803

Prefektura Saga

IMG 5804

Prefektura Nagasaki

IMG 5805

Prefektura Kumamoto

IMG 5806

Prefektura Ōita

IMG 5807

Prefekura Miyazaki

IMG 5808

Prefektura Kagoshima

Region Okinawa

IMG 5809

Prefektura Okinawa