FANDOM

Hetaoni 1

Screen z początku gry - na zdjęciu główni bohaterowie - po lewo Japonia i Prusy, po prawo Włochy Północne i Niemcy

HetaOni - jest to gra RPG stworzona przez fandom, a dokładniej przez użytkownika Tomoyoshi (トモヨシ) na podstawie innej gry RPG - Ao Oni.

Informacje

HetaOni została stworzona przez Tomoyoshi. Oparta jest na japońskiej grze RPG typu horror - Ao Oni (głównie od wersji 3.0 Ao Oni) . Gra została opublikowana na początku w języku japońskim. Następnie użytkownik YouTube SotetAG rozpoczął nagrywanie rozgrywek tłumacząc wszystko na język angielski i portugalski. Obecnie filmiki z rozgrywek można zobaczyć w językach: angielskim, portugalskim, francuskim, włoskim, polskim, duńskim, niemieckim, estońskim, fińskim, hiszpańskim oraz holenderskim.

Hetaoni

Fanart przedstawiający główne postacie gry

Dopiero w 2012 roku cała gra została przetłumaczona na język angielski przez użytkownika Aslyyaa / Pianodream. Udostępniono link do pobrania na stronie DeviantART. Gra graficznie nieco różni się od oryginału, lecz ogółem wygląda bardzo dobrze. Najnowsza aktualizacja to v17.1, która kończy się w połowie rozdziału 17. Zostało też stworzone wideo (fanowska animacja) HetaOni.

Fabuła

Historia zaczyna się od Włoch Północnych, który usłyszał ciekawe plotki o pewnej rezydencji. Postanowił podzielić się nimi z Ameryką. On niestety rozpowiedział je wszystkim. Opowiadanie Ameryki intryguje kilka innych narodów co sprawia, że przyjaciele postanowili złożyć wizytę w pałacyku. Gdy weszli do rezydencji wszystkie drzwi zostały zamknięte, a oni utknęli wewnątrz. W środku odkryli niebezpiecznego potwora (jest on bardzo podobny do przyjaciela Ameryki - Tony'ego). Od tego momentu rozpoczyna się gra o przeżycie, a jedynym celem bohaterów jest odnalezienie wyjścia z rezydencji.

Linki

Oryginalne filmy znajdziesz TUTAJ (język japoński) oraz TUTAJ (język angielski).

Wersja fandmade w języku angielskim do pobrania jest TUTAJ

Więcej z Fandomu

Losowa wiki