FANDOM

Informacje

Kanada

カナダ

Hetalia art collab canada by syoa kun-d660f9c
Informacje o postaci
wiek 19 (przez fanów)
płeć Mężczyzna
oficjalna nazwa Kanada (Canada)
stolica Ottawa
język urzędowy {angielski, francuski
urodziny 1 lipca (Rocznica proklamowania federacji)
narodowa roślina Liść klonu
kolor włosów Blond
kolor oczu Niebieski
wzrost 177 cm
debiuty
tom Tom I
wątek Fly, Mr. Canada, Fly!
gra Gakuen Hetalia Portable
dramat CD Hetalia: Axis Powers Character CD Vol. 7- Russia
anime Odcinek 19
synchronizacja
japoński dubbing Katsuyuki Konishi
angielski dubbing Eric Vale
KanadaFlaga

Kanada ( カナダ, Kanada) jest jedną z postaci Hetalia: Axis Powers i Hetalia: World Series. Jego imię to Matthew Williams  (マシュー・ウィリアムズ, Mashū Wiriamuzu).

Wygląd

CanadaAnime

Wygląd w anime

Kanada ma średniej długości blond włosy i niebieskie oczy. Cechą charakterystyczną jest długi, odstający od reszty uczesania loczek zwinięty w spiralkę. Podobnie jak jego brat, Ameryka, Matthew nosi okulary. Często można zobaczyć go w goglach na głowie.

Ubrany jest w dość długą, jasno-brązową kurtkę, ciemne spodnie oraz kozaki.

Zawsze towarzyszy mu jego miś polarny - Kumajiro, jednak Kanada notorycznie myli jego imię, a samo zwierzę nie pamięta kim jest jego właściciel.

Właściwie nikt nie wie kim jest Kanada. Jest on zawsze pomijany i wręcz przezroczysty dla innych krajów (ale powiedzmy sobie szczerze - jest to historycznie uzasadnione). Zawsze cichy i spokojny, a nawet jeśli myśli o kimś źle i ma ochotę mu o tym powiedzieć, to i tak tego nie zrobi. Wiecznie czeka na swoją kolej, ale ona i tak nigdy nie nadejdzie. Jeśli ktoś już go zauważy, to albo pomyśli "Kto to do cholery jest?" albo pomyli go z Ameryką, czego Matt bardzo nie lubi. Francja jest chyba jedyną osobą, która go widzi i nie myli z Ameryką. Uzasadnił to mówiąc, że Kanada ma podobną fryzurę do jego, ale i tak jego jest lepsza.  

Relacje

Kuba

Jest jedyną zauważająca Kanadę postać, jednak notorycznie myli go z Ameryką (do którego zresztą pała nienawiścią) i biedny Matthew często ponosi konsekwencje ich nieciekawej relacji.

CanadaChibi

Chibi Kanada

Ameryka

Kanada boi się powiedzieć Ameryce, co tak naprawdę myśli o jego postępkach. Ciągle ma przez niego kłopoty, bądź też jest z nim mylony. Matthew jest "młodszym bratem" Ameryki. Fani często spekulują, że podczas gdy Ameryka był wychowankiem Anglii, on został przygarnięty przez Francję, lub wychowywał się razem z bratem.

Kanada

Kanada w Beautiful World

Utwory

Ciekawostki

  • Jego urodziny czyli 1 lipca - odpowiadają dacie 1.07.1867 roku - niepodległość Kanady (Kanada pełną niezależność uzyskała dopiero 11 grudnia 1931r.)
  • Istnieje debata wśród fanów - czy Ameryka i Kanada są bliźniakami - Himaruya jeszcze nic oficjalnie nie potwierdził.
  • Prawdopodobnie w młodości gdy Ameryka dostał się pod opiekę Anglii, Kanada był podopiecznym Francji (ten wątek został nazwany przez fanów F.A.C.E. Family).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki