FANDOM

Informacje

Korea Południowa

韓国

KoreaInfo.png
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Republika Korei Południowej (대한민국)
stolica Seul
język urzędowy koreański
Informacje o postaci
urodziny 15 sierpnia
imię i nazwisko Im Yong Soo
wiek 15-16 (wygląd)
płeć mężczyzna
wzrost nieznany
kolor włosów czarny (wczesna manga)

brązowy (obecnie)

kolor oczu brązowy
Debiut
tom tom 1
anime 14
Dubbing
japoński dubbing -
angielski dubbing -
KoreaFlaga.png

Korea Południowa (韓国, Kankoku) to postać występująca w serii Hetalia. Jego imię to Im Yong Soo (임용수).

Wygląd

Korea jest chłopakiem wysokiego wzrostu. Zwykle ubiera się w tradycyjny koreański strój. Ma on brązowe włosy oraz brązowe oczy. Ma on najbardziej niezwykły loczek ze wszystkich loczków w serii, dlatego, że posiada własną twarz. Jest to odniesienie do koreańskich wierzeń w duchy.

Najmłodsze i najbardziej denerwujące z państw azjatyckich. Mówiąc, wykorzystuje młodzieńczy slang, jednak przy formalnych rozmowach używa wyszukanego słownictwa. Ma obsesję na punkcie gier wideo, Internetu i wszystkiego, czym interesują się młodzi ludzie. Potrafi być jednak w odpowiednich sytuacjach poważny. Uważa się za najstarsze państwo Azji. Jest, delikatnie mówiąc, zboczony. Jak pokazano nam w serii, wydaje się być dobry w rysowaniu.

Relacje

SKoreaChibi.jpg

Chibi Korea

Chiny

Yao jest obiektem obsesji Korei. Korea uwielbia tykać go tam, gdzie nie powinien (czytaj: klatka piersiowa). Korea wymyślił kiedyś urządzenie do czytania myśli, ale po "odczytaniu" myśli Chin, uznał, że wynalazek nie działa.

Hong Kong

Wystąpienie razem tych postaci zostało pokazane podczas Halloween 2011. Hong Kong wtedy powiedział do Korei, że Chiny jest "naprawdę jak nauczyciel, prawda?".

Japonia

Korea twierdzi, że nienawidzi Japonii, choć ciągle kopiuje jego styl i kreacje. Niegdyś chciał wykopać tunel, by połączyć swój kraj z Japonią.

Anime

KoreaProjektPierwszy.PNG

Pierwszy projekt

Początkowo Korea miał się pojawić w Hetalia: Axis Powers. Jednak po interwencji Koreańczyków został wycofany z anime. Reakcja Koreańczyków na ich kraj z takim charakterem była po prostu zła. Zażądali natychmiastowego wycofania tej postaci z anime. Korea przez chwilę pojawia się w 14 odcinku 1 serii.

Ciekawostki

  • Himaruya przyznał się, że początkowo Korea miał być kobietą. Stworzył nawet projekt postaci, jednak ostatecznie odstąpił od tego pomysłu.
  • Chociaż Korea miał zostać wycofany z anime, jego wersja chibi pojawia się przez chwilę w endingu 1 serii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki