FANDOM

Informacje

Kuba

キューバ

Cubasansan.jpg
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Republika Kuby
(Republica de Cuba)
stolica Hawana
język urzędowy hiszpański
Informacje o postaci
urodziny 20 Maja
imię i nazwisko nieznane
wiek nieznane
płeć mężczyzna
wzrost nieznany
kolor włosów brązowy
kolor oczu brązowy (anime)
bursztynowy (manga)
Debiut
tom 2
anime 35
Dubbing
japoński dubbing Hiroki Takahashi
angielski dubbing Bob Carter
Flagakuby.png

Kuba (キューバ, Kyūba) jest drugoplanową postacią w serii Hetalia. Należy do krajów amerykańskich. Obecnie nie posiada oficjalnego imienia i nazwiska.

Wygląd

Cubanaime.jpg

Kuba w anime

Kuba jest przedstawiony jako czarnoskóry mężczyzna z brązowymi dredami związanymi w kitkę, bursztynowymi (w anime brązowymi) oczami oraz nadwagą. Kuba często nosi koszule w tropikalne bądź kwiatowe wzory, jednak oficjalnie zakłada zielony mundur, białą bluzkę z kołnierzem oraz sandały.

KubaChibi.png

Chibi Kuba

Kuba został opisany jako osoba dobra z natury, bardzo wierna, silna emocjonalnie i wesoła. Kiedy jest niebezpiecznie staje się przerażający i brutalny. Lubi tańczyć (w szczególności salsę i rumbę) oraz uwielbia rum i lody. Pomimo swojej postury bardzo lubi sport. Kuba często pojawia się paląc kubańskie cygaro. Mówi w dialekcie Kawaichi .

Relacje

Ameryka

Ich relacje są przedstawione jako bardzo złe. Początkowo dobrze się dogadywali, ale po czasie Ameryka postanowił zerwać z nim stosunki dyplomatyczne. Podczas gry w baseball Kuba mówi, że idzie skopać Amerykę.
Cubaandcanada.jpg

Kuba wręczający Kanadzie lody w 52 odcinku

Kanada

Ta dwójka jest pokazana jako dobrzy przyjaciele. Początkowo Kuba myślał, że Kanada to Ameryka, przez co krzyczał na niego i dopuszczał się rękoczynów. Jednak po czasie przeprosił go i wręczył mu lody, które ponoć Kanada lubi. Podczas Bożego Narodzenia 2011 Kuba ostrzegł Kanadę o zniknięciu kilku krajów. Proponuje też trzymanie się razem, co Matthew akceptuje.
Earlycuba.jpg

Początkowy wygląd Kuby

Ciekawostki

  • Na początku Kuba miał być przedstawiony jako młody chłopiec z krótkimi włosami. Był też miły jednak miał silną wolę.
  • Jego urodziny odpowiadają uzyskaniu niepodległości Kuby - 20 maja 1902 r.
  • Na swoim blogu Himaruya podał ewentualne nazwiska dla niego: Máximo, Juan, Ericemdo i Carlos Machado.
  • Podczas Halloween 2011 i Boże Narodzenie 2011 Kuba stwierdził, że Szwajcaria i Liechtenstein należą do krajów "rzadko pojawiających się".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki