FANDOM

Chibi Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
Informacje

Kugelmugel

クーゲルムーゲル

KugelmugelInfo
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Republika Kugelmugel (Republic of Kugelmugel)
stolica Kugelmugel
język urzędowy niemiecki
Informacje o postaci
urodziny nieznane
imię i nazwisko Hubert Edelstein (fanowskie)
wiek nieznany
płeć mężczyzna
wzrost nieznany
kolor włosów biały
kolor oczu fioletowy
Debiut
tom 6
anime 9 (Twinkle World)
Dubbing
japoński dubbing Mitsuhiro Ichiki
angielski dubbing Clifford Chapin
KugelmugelFlaga

Kugelmugel ( クーゲルムーゲル , Kūgerumūgeru) jest drugoplanową postacią w serii Hetalia. Należy do mikronacji. Fani nazwali go Hubert Edelstein.

Wygląd

KugelmugelChibi

Chibi Kugelmugel

Kugelmugel przestawiony jest jako młody mężczyzna o fioletowych oczach i białych, długich włosach uwiązanych w dwa warkocze. Ma pieprzyk (podobnie jak Austria) pod lewym okiem.

Zazwyczaj nosi białą kamizelkę oraz koszulę w fioletowe paski. Do tego ubrane ma krótkie, workowate, fioletowe szorty oraz legginsy. Nosi także czerwony beret.

Kugelmugel jest mikronacją położoną w Austrii. Sam Austria opisuje go jako ekscentrycznego artystę.

Relacje

Liechtenstein

Kugelmugel i Liechtenstein spotykają się przez przypadek. Dziewczyna podbiegła do Kugelmugel i zaczęła mówić, że jest to dla niej wielki zaszczyt go spotkać. Kugelmugel bardzo się z tego ucieszył. Wydaje się, że Liechtenstein myśli iż Kugelmugel to kobieta.

150px-Kugelmugel-Anime

Kugelmugel w "It's a Pandora Box of Countries! - First Part"

Ladonia

Kugelmugel i Ladonia nawiązali interakcję w trakcie spotkania mikronacji artystycznych. Gdy Ladonia robił gliniane jelenie, Kugelmugel obudził się i powiedział, że jego jelenie są bardziej eleganckie i są trudniejsze w wykonaniu. Ladonia jest początkowo zszokowany tym faktem, jednak mówi, że figurki Kugelmugel również są fajne, nawiązując tym samym dalszą dyskusję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki