FANDOM

Informacje

Liechtenstein

リヒテンシュタイン

Liechtenstein
Informacje o postaci
wiek nieznany
płeć kobieta
oficjalna nazwa Księstwo Liechtensteinu (Fürstentum Liechtenstein)
stolica Vaduz
język urzędowy {niemiecki (dialekt alemański)
urodziny 12 lipca
narodowa roślina lilia
kolor włosów blond
kolor oczu zielony
wzrost nieznany
debiuty
tom 2
wątek Liechtenstein’s Journal of Swiss Dopiness
gra nieznana
dramat CD Axis Powers Hetalia: The CD
anime 23
synchronizacja
japoński dubbing Rie Kugimiya, Moe Ayukawa
angielski dubbing Cherami Leigh
Liechtensteinflaga

Liechtenstein (リヒテンシュタイン Rihitenshutain) jest postacią w serii Hetalia: Axis Powers. Jej oficjalne imię i nazwisko to Lili Zwingli.

Wygląd

Liech1

Chibi Liechtenstein

Liechtenstein ma blond włosy, sięgające do podbródka. Nosi niebieską wstążkę po prawej stronie głowy. W retrospekcjach pokazano że dawniej miała dwa długie warkocze, lecz obcięła je by przypominać Szwajcarię... I wyszło jej to tak dobrze, że zaczęto mylić ją z chłopcem ("Och, jakiego masz słodkiego braciszka"), przez co Szwajcaria kupił jej wstążkę. Nosi czerwoną/różową (zależy na którym arcie) sukienkę, w pionowe pasy z długimi rękawami zakończonymi białymi mankietami. Jej mundur wygląda tak samo jak jej brata.

Zanim znalazł ją Szwajcaria była ubrana w różową sukienkę i biały fartuszek. Ubrania te były brudne i porwane, co miało symbolizować biedę i zniszczenia będące następstwem IWŚ (w której swoją drogą nie brała udziału).

L.anime

Liechtenstein w anime

Jest dziewczyną cichą, pokorną, ale jasno wyraża swoje poglądy, mimo to Vash jest w stosunku do niej nadopiekuńczy... i biorąc pod uwagę to, co wyczyniają przy niej Węgry i Ukraina (Hetalia Beautiful World) ma chyba trochę racji! Po I wojnie światowej z powodu braku żywności wpadła w kłopoty, jednak Szwajcaria przyjął ją do swojego domu, uznając za swoją młodszą siostrę.

Relacje

Austria

Liechtenstein wydaje się być z nim w przyjaznych stosunkach, od kiedy wraz z bratem jadła z nim lunch.

Szwajcaria

On był tym, który znalazł Liechtenstein i przyjął ją jako swoją młodszą siostrę oszczędzając jej dalszych trudności w życiu, a nawet śmierci. Są bardzo blisko, a on troszczy się o nią... Ich relacja przypomina Szwajcarii jego dawną przyjaźń z Austrią.

Utwory

Ciekawostki

  • Jej data urodzin, czyli 12 lipca odpowiadają dacie nadania pełnej suwerenności po jej przystąpieniu do konfederacji reńskiej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki