FANDOM

Informacje

Luksemburg

ルクセンブルク

Luksemburg
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Wielkie Księstwo Luksemburga (Grousherzogdem Lëtzebuerg,Großherzogtum Luxemburg, Grand-Duché de Luxembourg)
stolica Luksemburg
język urzędowy luksemburski, niemiecki, francuski
Informacje o postaci
urodziny nieznana
imię i nazwisko Louis Jansen (fanowskie)
wiek nieznany
płeć mężczyzna
wzrost nieznany
kolor włosów jasny blond
kolor oczu zielony
Debiut
tom Hetalia World☆Stars (tom 3)
anime brak
Dubbing
japoński dubbing brak
angielski dubbing brak
LuksemburgFlaga

Luksemburg (ルクセンブルク Rukusenburuku) jest drugoplanową postacią w serii Axis Powers Hetalia. Po raz pierwszy został przedstawiony w stripach na blogu Himaruyi. W fandomie funkcjonuje jako Louis Jansen.

Wygląd

Luksemburg ma jasne włosy, które nachodzą mu na jego zielone oczy. W oficjalnym projekcie postaci ubrany jest w białą koszulę w niebieskie, pionowe paski z wyszytym herbem reprezentowanego przez niego państwa na lewym rękawie. Zakłada do tego czarny krawat oraz białą kamizelkę. Nosi również spodnie w tym samym kolorze, które wpuszczone są w ciemnobrązowe buty, a dłonie zakrywają rękawiczki o podobnej barwie.

ChibiLuksemburg

Chibi Luksemburg

Luksemburg jest dość cichym i spokojnym mężczyzną z poczuciem humoru, który lubi zaskakiwać swoją starszą siostrę - Belgię. Jest bardzo elegancki, mówi w sposób uprzejmy i grzeczny. Często jest zapracowany. Wydaje się być nieco aspołeczny, przez co przypomina swojego starszego brata - Holandię. Posiada psa, który wabi się Pelutze.

Relacje

Belgia

Jest jego starszą siostrą. Belgia często martwi się o swojego młodszego brata, gdyż uważa, że jego szef za bardzo go wykorzystuje. Belgia zawsze dba o niego i stara się być dla niego dobrą starszą siostrą.

Holandia

Jest starszym bratem Luksemburga, jak i również Belgii. Nie wiadomo wiele o ich wspólnych relacjach. Luksemburg kiedyś stwierdził, że projekty artystyczne w domu Holandii są wspaniałe. Holandia twierdzi, że nie chce, aby Luksemburg podążał za jego śladami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki