FANDOM

Informacje

Makau

マカオ

Szkic Makau
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Specjalny Region Administracyjny Chińskiej Republiki Ludowej Makau (中華人民共和國澳門特別行政區

中华人民共和国澳门特别行政区)

stolica brak
język urzędowy chiński, portugalski
Informacje o postaci
urodziny nieznana
imię i nazwisko nieznane
wiek nieznany
płeć mężczyzna
wzrost nieznany
kolor włosów brązowy
kolor oczu złoty
Debiut
tom 4
anime Surprise Halloween! (Hetalia: The World Twinkle - Extra Episode 4)
Dubbing
japoński dubbing brak
angielski dubbing brak
Flaga makau

Makau (マカオ, Makao) drugoplanowa postać z serii Hetalia. Obecnie nie posiada jeszcze oficjalnego imienia i nazwiska. Pojawił się w odcinku specjalnym sezonu Hetalia: World Twinkle oraz w 4 tomie mangi.

Wygląd

Jest wysoki i ma krótkie ciemnobrązowe włosy z długą grzywką czesaną na bok. Ma złote oczy i nosi okulary. Jego oficjalny strój to długie czarne Changshan (lub "changpao") białe spodnie i ciemne buty. Często zakłada eleganckie garnitury do kasyna i spraw biznesowych. We wczesnym szkicu jest on przedstawiany z szerszą szczęką oraz noszącego duangua z większymi rękawami i bez wykończenia.

Chibi Makau

Chibi Makau

O Makau jest powiedziane, że ma spopularyzowaną unikalną kulturę nawiązującą do Chin, z ciężkimi powiązaniami z Portugalią, który nadał mu oficjalną nazwę. Nie jest z natury chciwy pomimo wysokiej obecności hazardu w jego regionie. Przedstawiony jest jako spokojny i dobry biznesmen.

Relacje

Hong Kong

Łączą go silnie relacje z Hong Kongiem. Kojarzeni są jako dobrzy biznesmeni i partnerzy kulturowi.

Portugalia

Makau otrzymał oficjalną nazwę swojego regionu z języka portugalskiego. Mówi się, że mają silne relacje; podobno lubią razem żartować. W czasie rozmowy z Hiszpanią podczas rewolucji przemysłowej, Portugalia przechwala się, że Makau wciąż jest jego podwładnym, podczas gdy on stracił Włochy Południowe. Podobno nawiązania do kultury portugalskiej widać również w kuchni Makau.

Ciekawostki

  • Projekt postaci Makau został stworzony wcześniej, niż projekt postaci Portugalii.
  • Makau uważany jest za mistrza kuchni oraz za specjalistę w wytwarzaniu zabawek oraz produktów tekstylnych. Jego specjalnością numer jeden jest wyrób porcelany i ceramiki.
  • Obecnie Makau "należy" do Chin.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki