FANDOM

Informacje

Mołdawia

モルドバ

Moldawia
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Republika Mołdawii/Mołdowy (Republica Moldova)
stolica Kiszyniów
język urzędowy rumuński, rosyjski, ukraiński, gagauski
Informacje o postaci
urodziny nieznana
imię i nazwisko Aurel Popescu (fanowskie)
wiek nieznany
płeć mężczyzna
wzrost nieznany
kolor włosów brązowy
kolor oczu nieznany
Debiut
tom -
anime -
Dubbing
japoński dubbing -
angielski dubbing -
Flaga-moldawii

Mołdawia (モルドバ Morudoba) - drugoplanowa postać w serii Hetalia. Początkowo pojawia się tylko na blogu Himaruyi. Jego fanowskie nazwisko to Aurel Popescu.

Wygląd

ChibiMołdawia

Chibi Mołdawia

Mołdawia jest przedstawiony jako mały chłopiec z kudłatymi, brązowymi włosami, w których z obu stron odstają krótkie kosmyki. Jego strój składa się z małego cylindra po lewej stornie głowy i zniszczonego, za dużego płaszcza (który symbolizuje biedę tego kraju). Podobnie jak jego brat ma kły, jednak w jego przypadku jest to para (a nie pojedynczy).

Mołdawia jest przedstawiony jako szczęśliwy chłopiec, który bardzo lubi swojego brata - Rumunię. Traktuje on Rosję jak starszego brata (mimo to wydaje się być trochę nerwowy gdy tak o nim mówi).

ModolvaandRomania

Mołdawia wraz z Rumunią

Jego strój nawiązuje do biednej gospodarki w jego kraju. Mołdawia to pracowity chłopak, który potrafi rozczytać atmosferę (w szczególności względem Rosji).

Relacje

Rumunia

Mołdawia bardzo lubi swojego starszego brata. Można to było zauważyć po reakcji Mołdawii po tym, kiedy Rosja przejął nad nim kontrolę. Później widzimy szczęśliwego Mołdawię na barkach Rumunii.

Manga

Moldawia

Początkowy szkic Mołdawii

Ten mały kraj można zauważyć na mapie dotyczącej gospodarki w historyjce In Just Two Minutes, You Can Grasp The Exterior Of The European Economy. Miał też swoje drobne wystąpienie podczas Bożego Narodzenia 2011 obok łóżka Rumunii w ,,Komunistycznym Pensjonacie (?)''.

Ciekawostki

  • Podczas Halloween 2013 Mołdawia sam zrobił sobie strój.
  • Nazywa Rosję "starszym bratem" jednak i tak się go boi.
  • Jest on opisany jako bardziej cierpliwy niż mikronacje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki