FANDOM

Chibi Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
Informacje
Mochitalia

Mochitalia - istoty wzorowane na tradycyjnym japońskim ciastku ryżowym (mochi), które swoim wyglądem jak i zachowaniem przypominają narody, jakie reprezentują. Posiadają charakterystyczne cechy ubioru nawiązujące do państw Hetalii oraz z ciała każdego z mochi wystaje flaga danego państwa. Przedstawione są jako białe, małe, okrągłe kulki (jedynie Niemcy jest kształtu prostopadłościanu) . Są elastyczne i potrafią zmieniać kształt.

Mochitalia nie jest główną serią postaci. Występują jedynie w kilku paskach oraz epizodach.

Postacie Mochitalii

Mochitalia1

Ameryka

Jest pierwszym mochi przedstawionym w serii. Ma twarz podobną do tej Ameryki, posiada niebieskie oczy oraz kreski mające nawiązywać do okularów. Jego zachowanie również jest nawiązaniem do prawdziwej postaci Ameryki. Kocha on niezdrową żywność, jest nieco nadpobudliwy i szalony.

Białoruś

Kanada

Kamerun

Jest mochi, który kocha piłkę nożną (grę), ale nienawidzi piłki nożnej (piłka, jako przedmiot).

Anglia

Francja

Mochi posiada tą samą twarz co rzeczywista postać Francji. Po swoim pierwowzorze odziedziczył miłość do wszystkiego co piękne.

Włochy Północne

Jest naprawdę strachliwym mochi, tak jak jego właściciel. Często powtarza różne włoskie zwroty i zdania.

Japonia

Niemcy

Nie jest on kuleczką, tylko sześcianem.

Liechtenstein

Szwajcaria

Hiszpania

Estonia

Rosja

Jak wszyscy w rzeczywistości też się go boją. Ma na sobie dużo szalik i jest "zawsze" uśmiechniętym mochi.

Chiny

Grecja

Jest najbardziej niezwykłym mochi, ponieważ w anime został pokazany w postaci... mochi-kota! Greckie mochi ma włosy podobne do Grecji, z tym, że na górze znajdują się kocie uszka, a z tyłu mochi ma ogon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki