FANDOM

Molossia

モロッシア

Molossia
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Republika Molossi (Republic of Molossia)
stolica Espera
język urzędowy angielski
Informacje o postaci
urodziny nieznana
imię i nazwisko nieznane
wiek 16 (wygląd)
płeć mężczyzna
wzrost nieznane
kolor włosów brązowe
kolor oczu oliwkowe (anime)
Debiut
tom 6
anime 9 (World Twnikle)
Dubbing
japoński dubbing Kaito Ishikawa
angielski dubbing -

Molossia (モロッシア, Morosshia) jest postacią drugoplanową w serii Hetalia Axis Powers. Należy do mikronacji. Aktualnie nie posiada oficjalnego imienia i nazwiska.

Wygląd

Molossiaanime

Molossia w anime

Molossia jest przedstawiony jako młody chłopiec o brązowych włosach i oliwkowych (w anime) oczach. Zazwyczaj nosi różową koszulę i zieloną kurtkę wojskową. Jest on niższy od Seborgi i Hutt River ale wyższy od Sealand.

Molossia jest początkowo pokazany w ogrodzie, gdzie cieszy się z pogody. Gdy orientuje się, że inne mikronacje przyszły go odwiedzić, staje się agresywny i zaczyna ich obrażać. Według notatek jego charakter jest opisany jako tajemniczy (jednak tak naprawdę to wesoły chłopak).

Relacje

Ladonia

Początkowo Ladonia był niemiły dla niego, Sealand, Seborgi i Wy. Kiedy Ladonia zaczyna kłócić się z Sealandią, Molossia ostatecznie zamyka laptop przez co Ladonia zostaje zablokowany. Aktualnie wydają się być dobrymi znajomymi.

MolossiaChibi

Chibi Molossia

Ciekawostki

  • Molossia początkowo nie chciał mieć nic wspólnego z Sealand, Wy i Seborgą, ale po czasie dołączył do ich kręgu mikronacji.
  • Posiada on tajemniczego, dużego psa.
  • Aktualnie nie posiada oficjalnej stolicy ale ma on tzw. ,,siedzibę rządu'' w domu Baugha (Nevada).
  • Ma złe relacje z Hutt River (w anime pokazał mu środkowy palec).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki