FANDOM

Informacje

Monako

モナコ

MonakoHetaliaInfo
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Księstwo Monako (Principauté de Monaco)
stolica Monako
język urzędowy francuski
Informacje o postaci
urodziny 8 styczeń
imię i nazwisko Gianna Bonefoy (fanowskie)
wiek nieznany
płeć kobieta
wzrost nieznany
kolor włosów blond
kolor oczu niebieski
Debiut
tom 3
anime World Twinkle
Dubbing
japoński dubbing Yōko Hikasa
angielski dubbing Colleen Clinkenbeard
MonakoFlaga

Monako (モナコ, Monako) jest drugoplanową postacią w serii Hetalia. Obecnie nie jest znane jej oficjalne imię i nazwisko, jednak fani nazwali ją Gianna Bonnefoy.

Wygląd

W pierwotnym szkicu Monako miała brązowe włosy oraz brązowe oczy. Ostateczny wygląd przedstawia Monako jako blondynkę z niebieskimi oczami (aby bardziej wyglądem przypominała Francję). Część jej włosów jest spięta z boku warkoczem. Po prawej stronie ma spiętą grzywkę. Nosi także okulary. Jej wygląd opisany jest jako elegancki. W wielu szkicach przedstawiona jest w różowym płaszczu, białej koszuli, białych spodniach oraz długich brązowych butach (jak na obrazku).

Na swoim profilu Monako opisana jest jako inteligentna i wyniosła dziewczyna. Bardzo przejmuje się sprawami dotyczącymi jej państwa. Ze względu na jej niepokój uważana jest za jeden z najbardziej zamartwiających się państw świata. Jest dobra w pokera.

Relacje

Francja

Monako jest uznawana za młodszą siostrę Francji. Monako wiążę z Francją wiele spraw dyplomatycznych i wojskowych. Jeśli Francis prosi Monako o przysługę ona zawsze stara się mu pomóc.
ChibiMonako

Chibi Monako

Ciekawostki

  • Data urodzin Monako odpowiada dacie uzyskania niepodległości - 8 styczeń 1297.
  • W mandze w przetłumaczonej wersji jest pokazana jako "szwagierka" Francji, mimo iż w rzeczywistości tak nie jest.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki