FANDOM

Informacje
Chibi Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
Nyotalia.full.469502

Axis i Alianci w Nyotalii

Nyotalia - jest to odwrócenie płci bohaterów Hetalii. Nyotalia wystąpiła gościnnie we śnie Estonii w BW. Każda z postaci ma własne imię, rzadziej też nazwisko.

Postacie Nyotalii

Ameryka

Ma krótkie, lekko falowane włosy, niebieskie oczy. Nosi bluzki odsłaniające jej brzuch oraz krótkie spódniczki lub szorty. W przeciwieństwie do oryginalnej postaci Ameryki, nie nosi okularów. Wydaje się, że woli hot dogi od hamburgerów. Jej bronią jest kij baseballowy. Jej oficjalnym imieniem jest Emily Jones, choć anglojęzyczni fani wolą jednak używać imienia Amelia (jako, że jej męski odpowiednik też ma imię na "A").

Ameriko to pseudonim używany do kobiecej wersji Ameryki, wynikające z Amerika i przyrostka "-ko". "A" jest czasami opuszczone, pozostawiając ją jako Meriko (lub Merika) lub nazwy skróconej do Rika lub Meri. Może ona być także nazywana jako Nyomerika (z połączenia Nyotalii i Ameryki).

W tomie 4 (i specjalnym odcinku BW), jest pokazane, że jej ulubionym typem rozwiązywania konfliktów jest użycie przemocy, Anglia upomniała ją, by nie biła Estonii za zaśnięcie podczas spotkania.

Anglia

Ma długie, związane w dwa kucyki włosy oraz zielone oczy. Jest często przedstawiana w brytyjskim mundurku szkolnym lub stroju angielskich pielęgniarek. W przeciwieństwie do oryginału nosi okulary. Nie ma również grubych brwi, tak jak u męskiej wersji Anglii. Himaruya twierdzi, że jest kuudere. Jej oficjalnym imieniem jest Alice Kirkland, choć anglojęzyczny fandom często odnosi się do niej Elizabeth lub Victoria.

Austria

Ma długie, brązowe włosy. W przeciwieństwie do męskiego odpowiednika nie nosi okularów. Ubrana jest w w kobiecą wersję munduru noszonego podczas Wojny o Sukcesję Austriacką oraz nosi biżuterię podtrzymującą z tyłu jej włosy. Fani nadają jej imię Anneliese, Sophie lub Sophia. Nazwisko ma to samo co oryginał. Według notatek Himaruyi jest świetną kucharką.

Belgia

Belgia ma krótkie, roztrzepane włosy i nosi podobny mundur do oficjalnej wersji Belgii. Jego fanowskie nazwisko to Beau Maes.

Białoruś

Męska wersja Białorusi ma włosy długością sięgające brody i odstający na górze kosmyk. Nosi długi płaszcz zakończony ciemnym futerkiem. Fani często nazywają go Nikolai Arlofsky lub Vladislav Arlovsky.

Chiny

Ma ciemne włosy związane w dwa koczki. Nosi tradycyjną chińską czarną tunikę i czarne spodnie. Na głowie czarną czapkę. Jej włosy są często ozdobione różami. Mówi się, że jest typem dziewczyny, której emocje nie mogą być łatwo odczytane, ale najczęściej jest przedstawiana z osobowością bardzo podobną do jej męskiego odpowiednika.  Zamiast woka i kadzi których używa Yao, Nyo!Chiny są często widoczne trzymając duży nóż kuchenny lub mięsne bułeczki.

Fani nadali jej imię Wang Chun-Yan.

Nene to pseudonim używany do kobiecej wersji Chin od nee-chan (starsza siostra) i odwrotna do pseudonimu używanego w stosunku do jej męskiego odpowiednika (Nini z Nii-chan, starszy brat).

Finlandia

Niska dziewczyna o krótkich blond włosach. Nosi mundur bardzo podobny do oryginału, tylko że ze spódniczką. Fani nazwali ją Tiina Väinämöinen.

Francja

Żeński odpowiednik Francji to elegancko ubrana kobieta z włosami związanymi do góry w francuski węzeł z ozdobą w postaci korony lub czegoś podobnego. Zazwyczaj nosi dwurzędowy mundur wojskowy z pasującym czarnym krawatem i rękawicami. Nosi również ciemnofioletową pelerynę lub płaszcz, pokazany jako długi lub krótki; dolna część to jasno fioletowa lub fioletowa spódnica, zostało pokazane że nosi czarne lub ciemno zabarwione pończochy z butami sięgającymi do kolan. Czasami jest przedstawiona trzymając butelkę wina lub czerwoną różę jako alternatywę. Jej włosy są ciemnobrązowe (ewentualnie jest to brudny blond), a jej oczy fioletowe. Snobistyczna kobieta, jest bardzo opiekuńcza co do Kanady lub jego żeńskiej wersji. Jest znacznie bardziej kłótliwa niż jej męski odpowiednik.

Fanon nazwał ją Françoise Bonnefoy. Niektórzy fani często wybierają Marianne lub Francine (imię 2p!Nyo!Francji) alternatywy dla jej imienia. Inne pseudonimy to Frani lub Franny. Niekiedy nazywana jest Franiko (lecz dosyć rzadko).

Rosja

Ma długie włosy sięgające do łokci. Ma czapeczkę i zamiast kranu często ma ze sobą szpadel. Jej ubranie jest zawsze różowe. Nie nosi szalika. Fani nazwali ją Anya Braginskaya.

Niemcy

Wysoka, dobrze zbudowana, lecz piękna kobieta o krótkich blond włosach. Nosi żeńską wersję munduru niemieckiego z II WŚ. Często towarzyszy jej pies. Fani nazwali ją Monika Beilschmidt.

Włochy Północne

Ma brązowe włosy związane w kucyka. Zwykle radosna, jak jej męski odpowiednik, Ubrana jest w beżowe szorty i kurteczkę w tym samym kolorze. Fani nazwali ją Felicia lub Daisy Vargas.

Japonia

Ma czarne włosy do ramion. Ubrana w różowo-fioletowe kimono. Jest spokojna i nieśmiała. Fani nazwali ją Honda Sakura.

Kanada

Damska wersja Kanady to młoda dziewczyna o długich, lekko kręconych kitkach. Nosi długi płaszcz z kapturem z nadrukami liści klonowych po bokach z kamizelką podobną do żeńskiej wersji Francji, pasującą spódnicę i beret na głowie. Jej oczy są fioletowe, widocznie odziedziczone po damskiej Francji. Nosi okulary podobne do jej męskiego odpowiednika i ma misia polarnego o imieniu Kumarie (クマリー Kumarii), która ponoć jest straszniejsza od Kumajirou. Mówi się o niej, że jest cicha i dobrze wychowana. Himaruya wspomniał na swoim blogu, że podoba mu się dla damskiej Kanady imię Marguerite, czyli w skrócie Meg.

Canako to pseudonim dla żeńskiej formy Kanady, powstały z angielskiego Canada i przyrostka "-ko". Fani nazywają ją również Maddie lub Maddeline (częściowo jako nawiązanie do książki "Maddeline", której akcja dzieje się w Francji lub jako nawiązanie do jej męskiego odpowiednika). Czasem nazywa ją się też Nyonada jako połączenie Nyotalii z Canada.

Łotwa

Ubrana w łotewską sukienkę ludową urocza niska dziewczynka

Prusy

Ma długie, rozpuszczone, białe włosy z grzywką. Posiada różowo-fioletowe oczy i bliznę na prawym policzku (pod okiem). Jest równie szczera i zachwycona swoją osobą, jak jej męski odpowiednik. Ma dziką i silną osobowość. Nosi wysokie kozaki sięgające do ud, czarną minispódniczkę i płaszcz podobny do tego, który ma jej męska wersja, jednakże jej jest podarty i zatrzymuje się tuż pod spódnicą. Jej ptaszek nosi kokardkę na głowie, co wskazuje na to, że jest rodzaju żeńskiego. Himaruya stwierdził, że polubił imię Julchen dla niej. Niektórzy nazywają ją też Maria lub Marie. Najczęściej nazywa się ją Julchen Maria.

Węgry

Hong Kong

Korea Południowa

Damska wersja Korei Południowej jest opisywana jako dziewczyna z długim warkoczem z tyłu głowy. Nosi długi hanbok z dużymi i za długimi rękawami. Fani nadali jej imię Im Soo Jin.

Liechtenstein

Przedstawiony jest jako młody chłopak z krótkimi blond włosami i zielonymi oczami. Ubrany jest w długą koszulę, nosi dodatkowo pelerynę i małą koronę we włosach. W oryginalnym arcie trzyma w rękach książkę. Według fanów jego pełne imię brzmi Noe Zwingli.

Litwa

Ma długie, brązowe włosy najczęściej związane w warkocz. Jej oczy są zielone. Często jest przedstawiana z poważną miną i mieczem. Fani nadają jej imię Tatjana Lorinaitytė.

Makau

Monako

Polska

Projekt żeńskiej wersji Polski jest bardzo podobny do oryginału. Według Himaruyi ma taki sam charakter. Ma podobną fryzurę co męska wersja Polski, lecz nosi dodatkowo wianek. Ubrana jest w polski strój ludowy (najczęściej krakowski). W ręku trzyma miecz. Fani nadają jej imię Florentyna, lecz Polscy fani zazwyczaj mówią na kobiecą wersję Polski Felicja (które, nie wiedzieć czemu, jest imieniem 2P!).

Seszele

Włochy Południowe

Hiszpania

Szwajcaria

Szwecja

Podobnie jak oryginał, żeńska wersja Szwecji nosi okulary i granatowe ubranie. Ma długie, blond włosy. Fani nazwali ją Berlinda Oxenstierna. 

Tajwan

Ukraina

Wietnam

Wy

Holandia

Luksemburg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki