FANDOM

Odcinek 1 (Axis Powers)

Odcinek1
Informacje
Odcinek Odcinek 1 (Axis Powers)
Czas trwania 5:00
Poprzedni odcinek brak
Następny odcinek Odcinek 2

Odcinek 1 - jest to pierwszy odcinek popularnego anime Axis Powers Hetalia, który zadebiutował 24 stycznia 2009 roku na kanale Animate.TV w Japonii. Odcinek zawiera paski z 1 tomu mangi: Światowa Konferencja, Prolog oraz Chibitalia.

Streszczenie fabuły

Światowa Konferencja

Ameryka rozpoczyna Światową Konferencję, która ma na celu rozwiązanie problemów tego świata. Proponuje stworzenie gigantycznego superbohatera aby zapobiec globalnemu ociepleniu. Japonia popiera pomysł Ameryki co kończy się słowami krytyki ze strony Szwajcarii. Anglia nie zgadza się z ideą Ameryki. Francja aby zrobić na złość Anglii nie zgadza się ani z Anglią ani z Ameryką. Doprowadza to do bójki pomiędzy Anglią i Francją co ostatecznie skutkuje kłótnią wśród wielu narodów. Chiny aby załagodzić sytuację proponuję poczęstunek cukierkami. W między czasie Rosja dokucza Litwie oraz Łotwie lecz Polska powstrzymuję Ivana grożąc mu, że "Warszawa będzie jego stolicą".

Całe zamieszanie kończy Niemcy, który rozkazał aby każdy naród nie odzywał się jeżeli nie ma nic ciekawego do powiedzenia oraz zgłaszał się do wypowiedzi, na którą daje dokładnie 8 minut. Pierwszy zgłosił się Włochy, który jedynie głośno krzyknął "PASTA".

Prolog

Ukazana jest tutaj historia Cesarstwa Rzymskiego. Następnie jest odwołanie do teraźniejszości, w której pokazany jest Niemcy znajdujący skrzynkę pomidorów (I wojna światowa - Niemcy szukał spadkobiercy Rzymu aby go zaatakować).

Chibitalia

Ukazano tu historię młodych Włoch - jego lata spędzone z Dziadkiem Rzymem oraz młodym Francją, Chibiromano i Świętym Cesarstwem Rzymskim. Świętek ciągle namawiał Chibitalię aby stał się on częścią jego imperium. Niestety Włochy odmówił co kończy się ucieczką Włoch przed Świętym Cesarstwem Rzymskim.

Postacie

Światowa Konferencja

Prolog

Chibitalia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki