FANDOM

Odcinek 2 (Axis Powers)

Odcinek2
Informacje
Odcinek Odcinek 2 (Axis Powers)
Czas trwania 5:00
Poprzedni odcinek Odcinek 1
Następny odcinek Odcinek 3

Jest to drugi odcinek anime Hetalia Axis Powers. Zawiera w sobie paski z mangi: Prolog i Chibitalia.

Streszczenie fabuły

Prolog

Odcinek rozpoczyna się w momencie, w którym Niemcy stoi przyglądając się skrzynce pomidorów. Skrzynka niespodziewanie zaczęła się ruszać i wydawać dziwne dźwięki. Niemcy postanowił ją otworzyć po mimo wyraźnych zakazów osoby znajdującej się w środku - podającej się za ducha skrzynki pomidorów. Ze skrzynki wyskoczył Włochy, który błagał Niemcy aby go nie zabijał. Początkowo Niemcy uważał, że jest to pułapka - myślał, że potomek Rzymu jest potężnym wojownikiem - dlatego wycelował broń w stronę Włoch. Feliciano zaczął tarzać się po ziemi błagając o litość.

Chibitalia

Święte Cesarstwo Rzymskie nadal naciska Włochy aby przyłączył się on do jego imperium. Włochy odmawia co sprawia, że Świętek zaczyna na niego krzyczeć. Pomaga mu Francja, który tłumaczy Świętemu Cesarstwu Rzymskiemu, że nie należy tak postępować. W między czasie Hiszpania częstuje Feliciano churros.

Dowiadujemy się tutaj, że kiedyś Włochy Północne jak i Południowe żyli wspólnie w pokoju. Jednak okazało się, że obie połówki były bardzo słabe więc zostali okupowani przez inne kraje (Francja, Austria, Hiszpania i Święte Cesarstwo Rzymskie).

Prolog (kontynuacja)

Niemcy wziął Włochy do niewoli. Nie spodziewał się jednak, że nie zrobi to żadnego wrażenia na Feliciano. Nie próbował uciekać, a gdy Niemcy otworzył mu nawet drzwi - on po prostu wyszedł poflirtować z dziewczynami po czym wrócił z powrotem do celi.

Na końcu odcinka pokazany jest człowiek, który mówi Niemcom "najgorszą możliwą wiadomość", a mianowicie, że Włochy zawarł z nim sojusz. Niemcy jest przerażony tą informacją.

Postacie

Prolog

Chibitalia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki