FANDOM

Odcinek 3 (Axis Powers)

Odcinek3
Informacje
Odcinek Odcinek 3 (Axis Powers)
Czas trwania 5:00
Poprzedni odcinek Odcinek 2
Następny odcinek Odcinek 4

Jest to trzeci z kolei odcinek anime Axis Powers Hetalia. Zawarte są w nim paski z 1 tomu mangi: 50 powodów dla, których kochamy Niemcy; Brak wystarczających środków; Niemcy otrzymał tarczę zniszczenia; Przyjaciele oraz Miło mi, jestem Japonia.

Streszczenie fabuły

50 powodów dla, których kochamy Niemcy

W tej części Włochy śpiewa Niemcom piosenkę napisaną specjalnie dla niego. Na początku utwór brzmi jak komplement lecz potem Włochy zaczyna wytykać wady Niemiec. Kończy się to tym, że Niemcy wysyła paczkę z Feliciano z powrotem do domu Włoch.

Brak wystarczających środków

Opisana jest tutaj sytuacja Niemiec po I wojnie światowej. Musiał on spłacić dług Francji. Nie miał niestety wystarczająco dużo pieniędzy dlatego był zmuszony robić zegary z kukułką, a następnie wysyłać pieniądze Francji.

Włochy przychodzi do jego domu raz jeszcze tym razem błagając o pracę. Wyjaśniał Niemcom, że musi zarobić choć trochę pieniędzy gdyż jego dom jest na skraju ubóstwa. Niemcy zlitował się nad Włochami i dał mu pracę.

Niemcy otrzymał tarczę zniszczenia

Niemcy nie wytrzymał dłużej spłacania długu Francji dlatego postanowił go ponownie zaatakować. Włochy gdy usłyszał o ataku w telewizji był bardzo oburzony. W między czasie Ludwig dowiaduje się, że Feliciano stał się jego sprzymierzeńcem. Ta informacja zdołowała Niemcy.

Przyjaciele

Włochy przekonuje Niemcy, że posiadanie przyjaciela daje wiele korzyści. Ludwig był trochę zaskoczony opowiadaniem Włoch lecz w końcu zrozumiał, że Feliciano jednak mówi prawdę.

Miło mi, jestem Japonia

Pokazany został tutaj witający się Japonia w otoczeniu kwiatów wiśni.

Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki