FANDOM

Odcinek 4 (Axis Powers)

Odcinek4.JPG
Informacje
Odcinek Odcinek 4 (Axis Powers)
Czas trwania 5:00
Poprzedni odcinek Odcinek 3
Następny odcinek Odcinek 5

Czwarty odcinek anime Hetalia Axis Powers. Zawiera w sobie paski z mangi: Żył w zamknięciu 60 lat; Świat jest dumny z japońskiej technologii!!; Chibitalia; Japonia, Niemcy i Włochy.

Streszczenie fabuły

Żył w zamknięciu 60 lat

Japonia i Niemcy omawiają interesy dotyczące zawarcia sojuszu. Włochy nie jest zainteresowany całą sytuacją - zajęty jest flirtowaniem z japońskimi dziewczynami. Japonia w końcu podpisuje tzw. pakt trzech i staje się trzecim członkiem grupy.

Świat jest dumny z japońskiej technologii!!

Niemcy pyta Japonię czy byłby w stanie zbudować U-Boota. Japonia twierdzi, że w jego domu byłoby to niemożliwe jednakże dodaję, że zbudował miniaturki tejże łodzi podwodnej. Dodaję, że jest w 12 wariantach kolorystycznych, a do reklamy mógłby zaangażować popularną seiyū. Następnie pokazuję,że można przekształcić go także w gigantycznego robota. Niemcy jest zaskoczony całą tą sytuacją.

Chibitalia

Chibitalia zauważa samotnie siedzącego, smutnego Hiszpanię. Podchodzi do niego i pyta się co się stało, że jest taki przygnębiony. Hiszpania odpowiedział mu tylko, że jeżeli jest coś co bardzo chce zrobić - niech zrobi to teraz. W tle walczą Austria i Francja.

Chibitalia nareszcie zrozumiał co miał mu do przekazania Hiszpania. Niestety było już za późno. Austria wygrał wojnę i Włochy dostał się pod jego panowanie. Austria wytłumaczył mu, że stał się jedną z posesji austriackich i od teraz będzie pracował u niego jako służący.

Japonia, Niemcy i Włochy

Niemcy myśli na temat Japonii. Dochodzi do wniosku, że Japonia ma wiele zalet i bardzo cieszy się, że dołączył on do ich drużyny. W tle Włochy krzyczy "Pasta". Ludwig twierdzi także, że dziwna jest z nich drużyna.

Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki