FANDOM

Odcinek 5 (Axis Powers)

Odcinek5.JPG
Informacje
Odcinek Odcinek 5 (Axis Powers)
Czas trwania 5:00
Poprzedni odcinek Odcinek 4
Następny odcinek Odcinek 6

Jest to 5 z kolei odcinek z serii Hetalia Axis Powers. Zawiera paski z mangi: SOS z centrum świata; Coś o wiele ważniejszego niż podziękowania; Chibitalia; Suujiku = Oś.

Streszczenie fabuły

SOS z centrum świata

Państwa osi są rozbitkami na nieznanej im wyspie. Włochy entuzjastycznie poinformował Ludwiga, że znalazł kraba, a następnie pobiegł radosny popływać w wodzie. Niemcy krzyczy na Feliciano, żeby uważał, aby nie utonąć, podczas gdy Japonia dołączając do reszty oświadcza, że znalazł owoce na wyspie. Gdy Włochy szczęśliwy pływa w oceanie, Japonia mówi, że od dawna marzyło mu się zrelaksować na jakiejś południowej wyspie. Z chwilą zastanowienia dodaję, że jednak miło by było, gdyby ktoś w końcu ich uratował.

Niemcy narysował wykres ukazujący obecną sytuację na świecie. Podczas gdy Japonia i Niemcy omawiają to, co Ludwig narysował Włochy chwali się swoją gigantyczną budowlą pasty z piasku.

Coś o wiele ważniejszego niż podziękowania

W rertospekcji kiedy Włochy stał się już sojusznikiem Niemiec, Feliciano chwali się, że poczynił już przygotowania do rozpoczęcia wspólnej pracy. Pokazuje Ludwigowi walizkę z pastą, winem i owocami oraz pochwalił się własnoręcznie robionymi białymi flagami, przygotowanymi specjalnie dla nich dwóch.

Po wcześniejszej porażce Feliciano znów postanowił pokazać Niemcom, że tym razem jest na prawdę przygotowany na współpracę. Ponownie pokazał mu walizkę z pastą, winem i owocami. Zirytowany Ludwig krzyczy na Feliciano, że jest to dokładnie to samo, co przedstawił mu wcześniej, pytając się czy nie ma czegokolwiek, co może być użyte w walce. Feliciano pokazał Machiavellego. Niemcy ze zrezygnowaniem mówi, że ten pan na pewno im się nie przyda.

Chibitalia

Mały Włochy pyta się Austrii, czy będzie pasta na obiad. Austria zirytowany ciągłymi pytaniami na temat pasty, dał mu wiadro z wodą do sprzątania domu. W czasie sprzątania Chibitalia zachwyca się obrazami. Pomyślał, że byłoby miło, gdyby zaczął malować tak, jak robił to wcześniej. Niestety w domu znalazł tylko atrament i pędzel. Nie wiedząc co zrobić jedynie ze znalezionych materiałów, postanowił domalować wąsy jednemu z obrazów przedstawiających Austrię. Widząc to Austria wyzywa Feliciano od kretynów.

Suujiku = Oś

W czasie gdy Włochy spał, Japonia informuję Niemcy, że ma pomysł na nazwę dla ich drużyny. Nazwą tą miało być Suujiku oznaczającego po japońsku złączenie naszych domów wokół których będzie kręcić się Ziemia. Niemcy odpowiedział, że jest to dość nietypowy pomysł lecz dodał, iż po niemiecku było by to eine achse. Nagle ze snu budzi się Feliciano, który informuję swoich towarzyszy, że po włosku brzmiało by to asse. Następnie ponownie usnął.

Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki