FANDOM

Osaka

大阪 (Ōsaka)

Osaka2
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Prefektura Osaka Państwa Japonii (大阪府日本国の)
stolica brak
język urzędowy japoński
Informacje o postaci
urodziny nieznana
imię i nazwisko nieznane
wiek nieznany
płeć mężczyzna
wzrost nieznany
kolor włosów czarne (wczesne rysunki, anime)

jasny brąz (2010)

kolor oczu złoty
Debiut
tom 4
anime odcinek 98 (Hetalia: World Series) i 149 (Hetalia: The World Twinkle)
Dubbing
japoński dubbing Masaya Onosaka (S4)

Kōhei Amasaki (S6- )

angielski dubbing brak
Informacje
Osaka (大阪, Ōsaka) - drugoplanowa postać serii Hetalia Axis Powers. Reprezentuje Prefekturę Osaka. Pojawił się w jednym z odcinków Hetalia: World Series oraz w 4 tomie mangi Hetalia Axis Powers.

Wygląd

ChibiOsaka

Chibi Osaka

W anime oraz we wczesnych rysunkach Himaruyi przedstawiany był z długimi, czarnymi włosami związanymi w kucyk z tyłu głowy. Nosił granatową yukatę z zielonym kołnierzem. Po jakimś czasie jego aparycja zyskała na krótszych włosach w kolorze jasnego brązu. Teraz widzi się go ubranego w sweter i spodnie khaki lub bluzy.

Mówi się, że ma dobre wyczucie biznesowe. Znany jest z miłości do jedzenia. Nie przejmuje się tym, co narzuca mu szef, ma dobre relacje z rówieśnikami. Często jest nieufny w stosunku do innych państw, np. Ameryki i Holandii.

Relacje

5688-804533870

Japonia

Osaka jest kimś w rodzaju asystenta dla Japonii. Był jego rzecznikiem podczas izolacji. Osaka namawiał Japonię, by ten był bardziej stanowczy w stosunkach dyplomatycznych z Ameryką.

Ciekawostki

  • Jego postać była w dużym stopniu wzorowana na postaci Tsukomi Hoke z innej mangi Himaruyi - Barjona Bombers.