FANDOM

Informacje

Portugalia

ポルトガル

128px-Portugal
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Republika Portugalii (República Portuguesa)
stolica Lizbona
język urzędowy portugalski
Informacje o postaci
urodziny nieznana
imię i nazwisko Afonso Ferreira (fanowskie)
wiek nieznany
płeć mężczyzna
wzrost nieznany
kolor włosów brązowy
kolor oczu zielony
Debiut
tom Hetalia: World Stars
anime -
Dubbing
japoński dubbing -
angielski dubbing -
FlagaPortugalia

Portugalia (jap. ポルトガル, Porutogaru) - to postać poboczna w serii Hetalia. Pojawia się w mandze Hetalia: World Stars. Obecnie nie ma oficjalnego imienia i nazwiska, lecz fani nazwali go Afonso Ferreira.

Wygląd

Ma lekko kręcone, brązowe włosy często związane w kucyk i zielone oczy. Nosi brązową kurtkę lotniczą, białą koszulę, skórzane spodnie i wysokie buty. Nosi również czarne rękawiczki. Często na jego szyi można zobaczyć okulary pilota.

150px-ChibiPortugal

Chibi Portugalia

Stosunkowo wydaje się być wesołą osobą. Łatwo mu przechodzi rozmowa z Hiszpanią, z którym łączy go burzliwa przeszłość. Bardzo lubi maszyny i technikę. Portugalia niegdyś był potężnym mocarstwem szczególnie w okresie Wielkich Odkryć Geograficznych, lecz teraz skupia się przede wszystkim na rozwoju wewnętrznym państwa.

Relacje

Anglia

Z blogu Himaruyi dowiadujemy się, że Anglia jest osobą, która nauczyła Portugalię walczyć. Wydaje się, że mają ze sobą bardzo dobre relacje.

Holandia

Kiedyś razem podbili Hiszpanię. Portugalia traktuje Holandię dość przyjaźnie, mimo że te dwa kraje rywalizowały ze sobą o handel w Azji.

Makau

Są przyjaciółmi. Makau był kolonią Portugalii, jego nazwa pochodzi z portugalskiego. Podczas rozmowy z Hiszpanią, Portugalia przechwalał się Hiszpanii (ze względu na to, że Antonio stracił Włochy Południowe), że Makau jest nadal jego podwładnym.

Aktualnie Makau jest terytorium Chin.

Hiszpania

Państwa, które pomimo swoich podobieństw kulturowych, bardzo się od siebie różnią i nie mogą się wspólnie dogadać. Ich relacje porównywane są do tych pomiędzy Francją a Anglią. Portugalia podbił niegdyś Hiszpanię.

Francja

Portugalia nie przepada za Francją, z tego co nam wiadomo.

Włochy Południowe

W jednym pasku zostało pokazane, że pijany Romano wyraża sporą irytację na temat jego relacji do Hiszpanii.

PortugaliaProjekty

Projekty postaci Portugalii

Japonia

Nie jest zbytnio powiedziane o wspólnych kontaktach, ale się wydaje że są "dobrymi przyjaciółmi".

Ciekawostki

  • Himaruya miał spory problem jeżeli chodzi o projekt postaci dla Portugalii. Istniało wiele wariantów projektów uwzględniające Portugalię w różnych koncepcjach. Himaruya starał się stworzyć postać Portugalii na podstawie jego własnych odczuć po spotkaniu z kilkoma Portugalczykami. Pierwotnie zastanawiał się nawet nad tym, by postać Portugalii była kobietą.
  • Być może Portugalia i Hiszpania są braćmi. Są do siebie bardzo podobni, co wskazuje scena w mandze, kiedy Seszele niosła list adresowany do Portugalii i nie mogła ich odróżnić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki