FANDOM

Informacje

Rumunia

ルーマニア

RumuniaInfo.PNG
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Rumunia (România)
stolica Bukareszt
język urzędowy rumuński
Informacje o postaci
urodziny nieznana
imię i nazwisko Vladimir Popescu (fanowskie)
wiek nieznany
płeć mężczyzna
wzrost 172 cm
kolor włosów truskawkowy blond (anime & blog)

brązowy (manga)

kolor oczu bursztynowy
Debiut
tom 4
anime 102
Dubbing
japoński dubbing Takuya Kodama
angielski dubbing Chad Cline
Rumuniaflaga.JPG

Rumunia (ルーマニア, Rūmania) jest drugoplanową postacią w serii Hetalia. W fandomie funkcjonuje jako Vladimir Popescu.

Wygląd

Images.jpg

Różne wersje kolorów munduru Rumunii

Rumunia ma kudłate włosy w kolorze truskawkowego blondu, czerwone oczy i mały kieł po lewej stronie jego ust. Mundur wojskowy składa się z wełnianego, czerwonego płaszcza, ciemnych spodni, wysokich sznurowanych butów i małego melonika z wstążeczkami także w czerwonym kolorze. Seria chibi pokazuje zielone, czarne, czerwone i purpurowe zmiany schematu kolorów kapelusza i płaszczu. Himaruya stwierdził, że miał problemy z podjęciem decyzji o kolor munduru Rumunii.

RumuniaAnimeBW.JPG

Rumunia w anime

Jest opisany jako osoba przyjazna, wesoła, złośliwa, ale również jako nieco ekscentryczna. Wierzy w czarną magię, kocha folklor i stereotypy (odwołanie rumuńskich wampirów i demonów). Notatki postaci ujawniają, że jego specjalnością są talizmany przynoszące szczęście, wróżby i magia. Rumunia jest pracowity i potrafi „czytać atmosferę”.

Relacje

Bułgaria

Rumunia i Bułgaria są pokazani jako najlepsi przyjaciele. Pracowali razem u Rosji w tym czasie. Rumunia sugeruje Bułgarii, że powinni śpiewać (o Rosji), aby zabić czas, podczas gdy pracują. Rozmawiał z Bułgarią o jego historii i mitach. Dołączają do Unii Europejskiej w tym samym czasie i są pokazani razem podczas ostatnich wydarzeń w czasie Halloween i Bożego Narodzenia.

Anglia

W Gakuen Hetalia: Go Forth! Newspaper Club!! First Half Rumunia został pokazany w szkolnym Klubie Magii wraz z Anglią, gdzie przedstawił działalność klubu, po tym jak Niemcy złamał łyżkę Anglii.

Węgry

Romania manga.jpg

Rumunia w mandze

Relacje Węgier i Rumunii są opisane przysłowiowym „żyją jak pies z kotem”. Węgry nazwała wszystkie swoje psy po słynnych Rumunach, jako zniewagę. Ciągle ze sobą rywalizują Podczas imprezy na stronie Boże Narodzenie 2011, są wrogo nastawieni do siebie.

Mołdawia

Rumunia jest starszym bratem Mołdawii, i troszczy się o niego, co bardzo widać w czasie Halloween 2013. Rumunia jednak był w szoku, jak beztroskie i dziecinne zachowanie Mołdawii, szybko zostało zastąpione przez bardzo dojrzałą postawę.

Występy

Manga

Rumunia po raz pierwszy pojawia się w tomie 4 Gakuen Hetalia w stripie Carry On, Newsp'ap'er Club! jako członek szkolnego Klubu Magii wraz z Anglią, ujawniając, że ich działalność polega głównie na ubieraniu się jak Harry Potter, wykonywaniu zaklęć miłosnych i modłach o obfite zbiory.

Anime

RomaniaChibi.jpg

Chibi Rumunia

Rumunia ma swój oficjalny debiut w odcinku 102 anime (2 odcinek w sezonie Hetalia Beautiful World), w której jest członkiem Klubu Magii (Club Hellfire w wersji angielskiej). Rozmawia z Klubem Dziennikarskim, do którego należą Japonia, Niemcy i Włochy Północne, oraz mówi im o działalności Klubu, ku rozczarowaniu Anglii.

Ciekawostki

  • Zakłada się, że postać Rumunii opiera się na stereotypach Vlada Draculi III, rumuńskiego bohatera.
  • Podczas Halloween 2011 Rumunia nosi strój z dwoma skrzydłami nietoperza. Przypadkowo plącze skrzydła z anielskimi skrzydłami Bułgarii, a potem także ze skrzydłami ze stroju Tengu Japonii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki