FANDOM

Rzym

ローマ

RzymInfo.jpg
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Starożytny Rzym
stolica Rzym
język urzędowy łacina
Informacje o postaci
urodziny nieznana
imię i nazwisko nieznane
wiek nieznany
płeć mężczyzna
wzrost nieznany
kolor włosów brązowy
kolor oczu brązowy
Debiut
tom 1
anime 1 (kamera)

18 (mówienie)

Dubbing
japoński dubbing Hozumi Gōda
angielski dubbing Christopher R. Sabat

Rzym (ローマ, Rōma) - znany bardziej jako Antyczny Rzym, Dziadzio Rzym lub Imperium Rzymskie. Jest postacią z serii Hetalia. Jest dziadkiem północnych i południowych Włoch.

Wygląd

RomaAnime.png

Rzym w anime

Posiada on ciemnobrązowe włosy i oczy oraz lekki zarost. Podobnie jak jego wnuki ma odstające od włosów loczki - jeden na górze po prawej stronie głowy i jeden na dole po lewej stronie. Jego skóra jest mocno opalona.

Zwykle przedstawiany jest w zbroi z czerwoną peleryną.

Dawniej był wielkim imperium zajmującym tereny dookoła morza Śródziemnego, niestety żaden z jego potomków nie osiągnął takiego samego sukcesu.

Rzym jest bardzo kochliwym mężczyzną. Powiedział, że zakochał się od pierwszego wejrzenia w Antycznej Grecji oraz Antycznym Egipcie.

Rzym uwielbia dziewczyny, sztukę, pyszne jedzenie oraz muzykę.

Relacje

ChibiRzym.png

Chibi Rzym

Germania

Rzym i Germania byli zaciętymi wrogami. Germania często chwali się, iż to on zadał ostateczny cios Rzymowi.

Włochy Północne

Włochy Północne przez pewien czas mieszkał z dziadkiem. Chociaż nie odziedziczył po nim tak wybitnych sukcesów jakimi mógł chlubić się Rzym (w sprawie wojen i podbojów), z całą pewnością posiada kilka cech dziadka takich jak talent do sztuki, czy handel.

Włochy Południowe

Starszy z dwóch wnuków Rzymu czuł się gorszy, ponieważ to jego młodszy brat otrzymał talenty po dziadku, który nie poświęcał mu zbyt wiele uwagi.

Utwory

Więcej z Fandomu

Losowa wiki