FANDOM

Informacje

Sealand

シーランド

Sealand.png
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Sealand
stolica -
język urzędowy angielski
Informacje o postaci
urodziny 2 września
imię i nazwisko Peter Kirkland
wiek 12 (wygląd)
płeć mężczyzna
wzrost 130
kolor włosów blond
kolor oczu niebieskie
Debiut
tom tom 1
anime odcinek 21
Dubbing
japoński dubbing Ai Orikasa , Kanae Kasuga
angielski dubbing Maxey Whitehead
FlagaSealand.jpg

Sealand (シーランド, Shīrando) to postać z mangi i anime popularnej serii  Hetalia. Jego imię to Peter Kirkland (ピーター·カークランド, Pita Kākurando). Należy do mikronacji.

Wygląd

Hetalia-sealand.jpg

Sealand w 21 odcinku

Ma blond włosy, niebieskie oczy oraz podobnie jak Anglia - gęste brwi. Nosi białą koszulkę z marynarskim kołnierzem; niebieski kapelusz; niebieskie, sięgające do kolan spodnie; białe podkolanówki oraz czarne pantofle.

Początkowo szkic Sealand nieco się różnił. Miał on cieńsze brwi oraz zielone oczy.

Osobowość oraz zainteresowania

Jest energicznym, młodym chłopcem z naprawdę wesołym głosem. Ze względu na fakt iż żadne państwo nie uznaje go jako naród - nie jest traktowany zbyt poważnie. Po mimo tego Sealand uważa, że pewnego dnia stanie się wielkim imperium i inne narody bedą się przed nim kłaniać. Obecnie zajmuje się zdobywaniem przyjaciół oraz nawiązywaniem kontaktów z państwami, które go uznają. Jego hobby to gra w piłkę z innymi nieuznawanymi państewkami.

Relacje

Sealand gif.gif

Sealand

Anglia

Ci dwaj ciąglę się kłócą. Sealand denerwuję się, że Anglia nie uznaję go jako państwo tylko widzi w nim zwykłą platformę przeciwlotniczą. Z tego powodu Sealand czasem zakrada się na konferencje (np: podczas spotkanie G8 przebrał się za Kanadę). 

Łotwa

Ci dwaj to dobrzy przyjaciele. Dogadują się po części przez ich podobieństwo - obaj są małymi państwami, które dążą do uzyskania szacunku. Łotwa stara się być dla Sealand jak starszy brat.

Szwecja

Po licytacji w Internecie Sealand stał się własnością i zarazem przybranym dzieckiem Szwecji. Wydają się być dobrymi przyjaciółmi.

Wy

Sealand próbował zaprzyjaźnić się z Wy, w oparciu o podobieństwach. Wy jednak szybko zwróciła uwagę na fakt, że jest ona uznawana (posiada niepodległość, która została przyjęta przez burmistrza okolic miasteczka w roku 2004). Mimo to wydają się być przyjaciółmi.

Islandia

Gdy Sealand dowiedział się że Islandia (podobnie jak on) sprzedał się na eBay'u, zaproponował mu przyjaźń, oraz to że Sealand będzie dla Islandii starszym kolegą. Islandia nie wiedział kim jest chłopak (ponieważ Sealand jest mikronacją) i stwierdził że to bez sensu.

SealandChibi.png

Chibi Sealand

Utwory

Ciekawostki

  • Jego urodziny odpowiadają dacie powstania Sealand - 2 września 1967.
  • Sealand ma słabość do batonów i kocha przeglądać Internet.
  • Jego imię Peter oznacza skałę. Może to być odniesieniem do faktu iż Sealand w rzeczywistości to skała, a dokładniej baza wojskowa stworzona z betonu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki