FANDOM

Informacje

Seborga

セボルガ

SeborgaInfo
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Seborga (Seborca)
stolica Seborga
język urzędowy włoski
Informacje o postaci
urodziny nieznana
imię i nazwisko Sebastian Vargas (fanowskie)
wiek około 17 (wygląd)
płeć mężczyzna
wzrost nieznany
kolor włosów brązowy
kolor oczu zielony
Debiut
tom 4
anime 119
Dubbing
japoński dubbing Hiroshi Okamoto
angielski dubbing Austin Tindle
FlagaSeborga

Seborga (セボルガ, Seboruga) jest postacią drugoplanową w serii Hetalia. Należy do mikronacji. Fani nazwali go Sebastian Vargas.

Wygląd

Seborgaold

Seborga (szkic)

Seborga jest nastolatkiem, który z wyglądu przypomina zarówno Veneziano jak i Romano; ma on loczek podobny do ich, choć jest on bardziej wygięty i kanciasty. Jego odcień skóry wydaje się być pomiędzy jasną karnacją Veneziano a oliwkową cerą Romano. Jest on często przedstawiany z przewieszonym przez ramię kółkiem do pływania. Początkowo miał na sobie białą marynarkę, koszulę i spodnie khaki. Obecnie nosi czarne spodnie i zieloną koszulę. W swoim pierwszym kolorowym szkicu był on przedstawiany z bursztynowymi oczami, ale kolejnych są już zielone.

Seborga, jak przystało na część terytorium Włoch, jest kobieciarzem. W swoim profilu zwraca się do Włoch, aby wziął udział w zwiedzaniu jego "kraju", zachęcając go, by przyprowadził ze sobą ładną dziewczynę. Twierdzi, że wśród trzech włoskich narodów miałby największy sukces z flirtu.
Chociaż oświadczył o swojej niepodległości setki lat temu, wciąż żyje w części Włoch. Może to być spowodowane jego biernością.

Relacje

Wy

Po tym jak Wy deklaruje swoją niezależność, Seborga chcąc ją zaskoczyć, wkradł się do jej ogrodu i schował się na drzewie, na którym zawisnął. Zauważa, że Wy jest urocza i że umówiłby się z nią, gdyby była trochę starsza. Przyłącza go oficjalnie do Klubu Mikronacji.
Seborga

Seborga w anime

Sealand

Sealand jest początkowo przerażony Seborgą kiedy spotykają się w ogrodzie Wy, po tym jak nastolatek spada z drzewa z ketchupem na twarzy. Po zaatakowaniu go, Sealand wydaje się zapanować nad strachem i staje się przyjaźnie nastawiony. Mimo różnicy wieku fizycznego, dzielą podobny entuzjazm do nowych mikronacji.

Występy

Manga

  • Seborga pierwotnie ukazał się w The Principalty z Wy i Mistery Sealand, w której, wisi na drzewie, pokryty ketchupem. Paski później zostały włączone do tomu 4.
  • Podczas imprezy w Halloween 2011, przebiera się za robota.
  • Flashback podczas imprezy Bożo Narodzeniowej 2011 ujawnia, że ​​Seborga kiedyś zaprosił Monaco na randkę.
Seborga

Chibi Seborga

Anime

Seborga debiutuje w odcinku  Keep on moving!! March Forward, Sealand!, w którym straszy Sealand i Wy wisząc na drzewie i ociekając ketchupem. Podczas gdy Wy beszta go za bałagan, Sealand panikuje ze strachu.

Utwory

Ciekawostki

  • Księstwo Seborga jest wyjątkowa wśród mikronacji z powodu jego historii, jako niezależny teren, zanim stał się częścią Włoch [1].
  • Loczek Seborgi również funkcjonuje jako strefa erogenna, a jego wygląd oznacza teren księstwa.
  • Nie podano dokładnego wieku Seborgi, ale Himaruya opisuje go na wiek ucznia z liceum.
  • Na czwartym tomie polskiej wersji Hetalii z tyłu pomylono się i zamiast "Seborga" napisali "Serbia".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki