FANDOM

Informacje

Seszele

セーシェル (Seshēru)

Seszele2341

Informacje o postaci
wiek Nieznany
płeć Kobieta
oficjalna nazwa Repiblik Sesel (Republika Seszeli)
stolica Victoria
język urzędowy {kreolski, seszelski
urodziny 29 czerwca (Przyznanie niepodległości przez Wielką Brytanię)
narodowa roślina Brak danych
kolor włosów Ciemny brąz
kolor oczu Brązowy
wzrost Nieznany
debiuty
tom Tom 2

Tom 3 (debiut)

wątek We’re Shipwrecked Too!
gra Gakuen Hetalia
dramat CD Hetalia Drama CD Interval Vol. 1: The CD Of The Awesome Me
anime Odcinek 100
synchronizacja
japoński dubbing Megumi Takamoto
angielski dubbing Cassandra Hodges
Flaga-seszeli

Seszele (セーシェル, Sēsheru) to postać drugoplanowa z serii Hetalia. Jak na razie nie posiada ludzkiego imienia i nazwiska, jednak fani nazwali ją Véronique Laroche. Jest główną bohaterką gry Gakuen Hetalia.

Wygląd

Tumblr m6ia87r2Ip1r5ykii

Seszele z anime

Ma długie, ciemnobrązowe włosy, związane w dwa kucyki dwiema czerwonymi wstążeczkami. Nosi błękitną sukienkę ze wzorem w kwiaty. Ma ciemną karnację (w anime jasną) oraz brązowe oczy. Dzięki swojemu urokowi zawsze dobrze radziła sobie z turystyką.

W grze Gakuen Hetalia nosi biały sweter oraz spódnicę w kratkę jako mundurek.

Jest opisana jako wiejska dziewczyna o wielkim sercu, która czasem wydaje się chaotyczna. Nie potrafi gotować oraz narzeka na swoje wysokie koszty utrzymania. Jej język jest mieszaniną dwóch innych języków: francuskiego i angielskiego (została wychowana przez Francję, ale była kolonią angielską). Nie jest zadowolona z faktu, że czasami nie pojawia się na mapach Afryki oraz że większość krajów nie wie o jej istnieniu. Obawia się odstawania od reszty afrykańskich państw.  Najczęściej również towarzyszą jej ryby.

Podczas debiutu w Gakuen Hetalia, obawiała się uczęszczania do nowej szkoły, gdyż twierdziła, że brakuje jej talentu i pewności siebie. Wiąże się to z nagłą zmianą majętności i osłabieniem jej kraju. Wierzy, że jedyne co potrafi to taniec, śpiew i robienie pamiątek, nie przeszkadza jej to jednak w byciu pogodną.

Relacje z innymi państwami

20130212182644!Seychelles Chibi

Chibi Seszele

Anglia

Anglia załatwił u niej miesiąc miodowy dla księcia i jego żony. Seszele tak się ucieszyła, że przez przypadek poinformowała o tym media, a informacja ta miała być tajemnicą!

Te dwa państwa nie mają ze sobą dobrych kontaktów ze względu na fakt, iż Seszele była kiedyś kolonią Anglii.

Francja

W Gakuen Hetalia ukazane było iż Francja pomagał jej (rozwijając jej kulturę) gdy była dzieckiem. Kiedy Francja przyniósł jej szkolny mundurek, wraz z bardzo krótką spódniczką, Seszele wiedziała że jego celem będzie zobaczyć jej ciało, ale ostatecznie tego nie zrobił.

Kanada

World☆Stars pokazano, że Seszele o nim pamięta. Spraiwło to, że Kanada stał się naprawdę podekscytowany i zadeklarował, iż podziękuje jej w odpowiedni sposób i sprawi, że zapamięta go na zawsze. Jego zachowania nieco przerażają Seszele, przez co nie wierzy ona, że ten otwarty, pełen ekscytacji kraj to Kanada.

Madagaskar

Na spotkaniach państw afrykańskich Seszele przeważnie rozmawia tylko z Madagaskarem o zwierzętach.

Ciekawostki:

  • Symbolem Seszeli jest kokos w kształcie pupy. Pamiątki z takim motywem można zdobyć praktycznie wszędzie na tej wyspie.
  • Wytworzyło się tam społeczeństwo bardzo silnych kobiet, które same potrafią utrzymać całą rodzinę!
  • Jej urodziny odpowiadają dacie uzyskania niepodległości od Wielkiej Brytanii - 29 czerwca 1976r.
  • We wstępnym szkicu Seszele miała jedną normalną brew i jedną grubą ze względu na bycie angielską kolonią.
  • Szeszele została zaprojektowana jako druga spośród żeńskich krajów, pierwsza była Węgry. Jej wygląd został bazowany na starym szkicu Himaruyi z liceum, który przedstawiał personifikację prefektury Nagasaki.