FANDOM

Informacje

Seszele

セーシェル

Seszele2341

Informacje o postaci
wiek Nieznany
płeć Kobieta
oficjalna nazwa Repiblik Sesel (Republika Seszeli)
stolica Victoria
język urzędowy {kreolski, seszelski
urodziny 29 czerwca (Przyznanie niepodległości przez Wielką Brytanię)
narodowa roślina Brak danych
kolor włosów Ciemny brąz
kolor oczu Brązowy
wzrost Nieznany
debiuty
tom Tom 2

Tom 3 (debiut)

wątek We’re Shipwrecked Too!
gra Gakuen Hetalia
dramat CD Hetalia Drama CD Interval Vol. 1: The CD Of The Awesome Me
anime Odcinek 100
synchronizacja
japoński dubbing Megumi Takamoto
angielski dubbing Cassandra Hodges
Flaga-seszeli

Seszele (セーシェル, Sēsheru) to postać drugoplanowa z serii Hetalia. Jak na razie nie posiada ludzkiego imienia i nazwiska, jednak fani nazwali ją Véronique Laroche. Jest główną bohaterką gry Gakuen Hetalia.

Wygląd

Tumblr m6ia87r2Ip1r5ykii

Seszele z anime

Ma długie, ciemnobrązowe włosy, związane w dwa kucyki dwiema czerwonymi wstążeczkami. Nosi błękitną sukienkę ze wzorem w kwiaty. Ma ciemną karnację (w anime jasną) oraz brązowe oczy.

W grze Gakuen Hetalia nosi biały sweter oraz spódnicę w kratkę jako mundurek.

Jest opisana jako dziewczyna o wielkim sercu, która czasem wydaje się zaniedbana. Nie potrafi gotować oraz narzeka na swoje wysokie koszty utrzymania. Jej język jest mieszaniną dwóch innych języków: francuskiego i angielskiego (została wychowana przez Francję, ale była kolonią angielską). Nie jest zadowolona z faktu, że większość krajów nie wie o jej istnieniu. Najczęściej również towarzyszą jej ryby.

Relacje z innymi państwami

20130212182644!Seychelles Chibi

Chibi Seszele

Anglia

Anglia załatwił u niej miesiąc miodowy dla księcia i jego żony. Seszele tak się ucieszyła, że przez przypadek poinformowała o tym media, a informacja ta miała być tajemnicą!

Te dwa państwa nie mają ze sobą dobrych kontaktów ze względu na fakt, iż Seszele była kiedyś kolonią Anglii.

Francja

W Gakuen Hetalia ukazane było iż Francja pomagał jej (rozwijając jej kulturę) gdy była dzieckiem. Kiedy Francja przyniósł jej szkolny mundurek, wraz z bardzo krótką spódniczką, Seszele wiedziała że jego celem będzie zobaczyć jej ciało, ale ostatecznie tego nie zrobił.

Ciekawostki:

  • Symbolem Seszeli jest kokos w kształcie pupy. Pamiątki z takim motywem można zdobyć praktycznie wszędzie na tej wyspie.
  • Wytworzyło się tam społeczeństwo bardzo silnych kobiet, które same potrafią utrzymać całą rodzinę!
  • Jej urodziny odpowiadają dacie uzyskania niepodległości od Wielkiej Brytanii - 29 czerwca 1976r.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki