FANDOM

Informacje

Tajwan

台湾

Taiwan
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Republika Chińska (Zhonghua Minguo; 中華民國)
stolica Nankin (oficjalna)

Tajpej (faktyczna)

język urzędowy chiński
Informacje o postaci
urodziny 25 października
imię i nazwisko nieznane
wiek nieznany
płeć kobieta
wzrost nieznany
kolor włosów brązowy
kolor oczu brązowy
Debiut
tom 2
anime 111
Dubbing
japoński dubbing Yuki Kaida
angielski dubbing Clarine Harp
TajwanFlaga

Tajwan (台湾, Taiwan) - drugoplanowa postać z serii Hetalia. Należy do krajów wschodnioazjatyckich. Obecnie nie posiada oficjalnego imienia i nazwiska. 

Wygląd

Img-thing

Chibi Tajwan

Tajwan ma długie, brązowe włosy, w które wplątuje różowy kwiat. Należy do osób z loczkami. Jej loczek jest bardzo delikatny.

Nosi długą różową tradycyjną sukienkę z długimi rękawami, które są zakończone falbanami. Do tego dziewczyna ma sięgającą kostek białą spódnicę, zwieńczoną różową nitką. Buty Tajwanu są różowe.

Osobowość

Jest opisana jako modna, oryginalna i posiadająca silną wolę kobieta. Dziewczyna jest też nerwowa i pozytywnie nastawiona do świata. Lubi gotować.  

Relacje

Chiny

Uważa ją za "nauczyciela", ale nazywa go "draniem" (we wcześniejszych rysunkach). 

Japonia

Ku przerażeniu Chin, Tajwan wykazuje zainteresowanie Japonią. Nie może wybrać pomiędzy Hondą a Wangiem. Jest zafascynowana japońską kulturą. 

Wietnam

Wydają się być w dobrych relacjach. Tajwan uważa ją za uroczą dziewczynę.

Ciekawostki

TajwanWczesneProjekty

Wczesne projekty Tajwanu

  • Jej urodziny przypadają dnia 25 października. Może być to nawiązaniem do dnia 25.10.1945r., gdy wojska japońskie przejmują kontrolę nad Tajwanem.
  • Jej prawdopodobnym imieniem, jak twierdzi Himaruya, może być Lin Yi lub Xiao Mei Ling.
  • Projekt postaci często ulegał zmianie. Himaruya nie mógł zdecydować się jak odpowiednio ująć charakter Tajwanu.
  • Jedno z jej hobby to "wtrącanie nosa w sprawy Chin i robienie mu aluzji".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki