FANDOM

Turecka Republika Cypru Północnego

北キプロス·トルコ共和国

TRCP.jpg
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Turecka Republika Cypru Północnego (Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti)
stolica Nikozja
język urzędowy turecki
Informacje o postaci
urodziny nieznana
imię i nazwisko nieznane
wiek nieznany
płeć mężczyzna
wzrost nieznany
kolor włosów nieznany
kolor oczu bursztynowy
Debiut
tom The Principality of Wy & the Mysterious Sealand

Halloween 2013

anime -
Dubbing
japoński dubbing Hina Minami
angielski dubbing brak informacji

Turecka Republika Cypru Północnego (北キプロス·トルコ共和国, Kita Kipurosu Toruko Kyowakoku), nazywany również Cyprem Północnym (北キプロスKita Kipurosu), to poboczna postać w serii Hetalia: Axis Powers.

Wygląd

TRCP2.jpg

To dziecko pochodzące znad wód Morza Śródziemnego. Jest bratem Cypru, jednak jego strój na myśl przywodzi Turcję. Ma oliwkową skórę i bursztynowe oczy. W Axis Powers Hetalia: CD wspomniano, ze Cypr Północny nie może dorosnąć, gdyż nie jest uznawany za państwo przez nikogo innego z wyjątkiem Turcji.

Cypr Północny jest o wiele spokojniejszym państwem, aniżeli jego starszy brat. Jest dumny z tego, że jest uznawany chociaż przed Turcję. Mówi w sposób spokojny i monotonny. Jest również stanowczy i czasem bywa surowy. Jego styl ubioru przypomina ten Turcji.

Relacje

Cypr

Ich bezpośrednie relacje nie są do końca znane. W czasie, gdy Grecja nie jest przyjaźnie nastawiony do TRCP, Cypr nie bierze udziału w tym sporze. Z kolei TRCP nie lubi ideałów i przekonań Grecji, ale nie kieruje wrogości do Cypru. Można więc się domyślać, że są oni w dobrych stosunkach.

Grecja

Grecja otwarcie nienawidzi TRCP z wzajemnością. TRCP ma do Grecji uraz za ciągłe walki, jakie prowadził z Turcją.

Turcja

Jako jedyny uznaje Turecką Republikę Cypru Północnego za pełnoprawne państwo. TRCP podziwia i szanuje Turcję. Nie wybacza on osobom, które są niemiłe w stosunku do Turcji, jak na przykład jest to w przypadku Grecji.

Sealand

Sealand próbował zaprzyjaźnić się z TRCP, mówiąc przy tym, ze obaj są mikronacjami. TRCP jest oburzony tym pytaniem i wypomina Sealand, że on jest uznawany przez Turcję, podczas gdy Sealandu nie uznaje żadne państwo.

Ciekawostki

  • W porównaniu do Sealandu, Turecka Republika Cypru Północnego faktycznie nie jest mikronacją.
  • Niektórzy fani mylą jego wygląd z Egiptem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki