FANDOM

Informacje

Włochy Południowe

南イタリア

Romano
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Republika Włoska

Południowe Włochy

stolica Rzym
język urzędowy włoski
Informacje o postaci
urodziny 17 marca
imię i nazwisko Lovino Vargas
wiek 22-23 (wygląd)
płeć mężczyzna
wzrost 177cm (przez fanów)
kolor włosów brązowy
kolor oczu zielony (manga)

bursztynowy (anime)

Debiut
tom 1
anime 1 - jako Chibi Romano

7 - jako dorosły

Dubbing
japoński dubbing Daisuke Namikawa (jako dziecko)

Aki Kanada (dorosły)

angielski dubbing Colleen Clinkenbeard (jako dziecko)

Ian Sinclair (dorosły)

FlagaWłochy

Włochy Południowe - (częściowo, momentami, wraz z bratem) główna postać serii Hetalia. Starszy brat Włoch Północnych, tak samo jak Feliciano jest wnukiem Imperium Rzymskiego. Jego imię i nazwisko brzmi Lovino Vargas (Locciono Varugusu).

Wygląd

Lovino jest dość niskim, i szczupłym młodzieńcem. Podobnie jak jego brat - Włochy Północne - ma poczochrane włosy z odstającym na bok loczkiem, jednakże nieco ciemniejsze. Jego kolor oczu jest również identyczny jak brata. Rzadko kiedy się uśmiecha. 

Charakter

Hetalia lovino

Pogodny i energiczny latynos, który jakimś cudem z Imperium Rzymskiego, najpotężniejszego na świecie oraz posiadającego bogatą historię kraju, przeistoczył się w coś kompletnie niezdarnego. W Hetalii reprezentuje Włochy Południowe. Prawdopodobnie z powodu długiej separacji nawet po zjednoczeniu niezbyt dobrze dogaduje się z Włochami Weneckimi. Bywa bardzo przyjazny i uprzejmy w stosunku do kobiet, ale za to surowy i niezbyt sympatyczny względem mężczyzn. W pewnym sensie jest szczery sam ze sobą. Nienawidzi Niemiec i Francji. Jego hobby to podrywanie dziewcząt, rolnictwo, gotowanie i spanie. Pomimo kiepskiej zręczności jest bardzo dobrym kieszonkowcem. Jego osobowość, kultura i gust mają hiszpańskie naleciałości. Uwielbia pastę i pomidory. O dziwo, łatwiej doprowadzić go do łez niż Włochy Północne! 

Relacje

Imperium Rzymskie

Imperium Rzymskie jest dziadkiem Lovino i Feliciano. Starszy Vargas lubił swojego dziadka, lecz raził go trochę fakt, że wolał spędzać więcej wolnego czasu z Feliciano niż z nim.

Niemcy

Italy Romano Chibi

Chibi Romano

Lovino praktycznie zawsze nie lubił znajomych Feliciano, toteż nie do końca przepadał za Ludwigiem. Biorąc pod uwagę to, że Niemcy przyznał, iż Włochy Północne są jego jedynym najlepszym przyjacielem Lovi ma powód, by go nie lubić.

Włochy Północne

Jak wszyscy wiedzą, Feliciano jest młodszym bratem Lovino, lecz to Feliciano czasem wydaje się bardziej pasować do roli starszego brata. Bracia nieszczególnie się lubią (czytaj: Lovino nieszczególnie lubi Feliciano), często więc dochodzi po między nimi do rękoczynów. Lovino jest kompletną odwrotnością Feliciano, jeżeli chodzi o charakter, hobby czy zainteresowania. Włochy Południowe nie lubi niczego co lubi lub czym interesuje się jego brat (dotyczy to też jego znajomych). Jednakże wspólnymi cechami braci jest to, że oboje lubią flirtować i podrywać piękne kobiety, a także oboje są niesamowitymi beksami. 

Hiszpania

Hiszpania jest dla Włoch opiekunem. Mimo, że na początku ich relacje nie były zbyt dobre (Romano uwielbiał bić Antonia), to później można zauważyć znaczną poprawę. Aktualnie Hiszpania jest jedną z niewielu osób mające dobre stosunki z Lovinem. (więcej o ich relacjach na stronie poświęconej Hiszpanii)

Utwory

Ciekawostki

  • Nazwisko Vargas, jest nazwiskiem hiszpańskim, a nie włoskim. Najpewniej nazwisko to jest podane dla obu postaci z myślą o Antonim Vargas'ie.
  • On i Feliciano są, braćmi, ale nie bliźniakami, jak mogło się wydawać. O dziwo, możliwe, że jest on blisko spokrewniony z Grecją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki