FANDOM

Informacje

Wietnam

ベトナム

WietnamInfo.PNG
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Socjalistyczna Republika Wietnamu (Cộng Hòa Xã Hội Chủ Nghĩa Việt Nam)
stolica Hanoi
język urzędowy wietnamski
Informacje o postaci
urodziny niaznana
imię i nazwisko nieznane
wiek nieznany
płeć kobieta
wzrost nieznany
kolor włosów ciemnobrązowy
kolor oczu złoto-miodowy
Debiut
tom 4
anime brak
Dubbing
japoński dubbing brak
angielski dubbing brak
WietnamFlaga.JPG

Wietnam (jap. ベトナム, Betonamu) jest drugoplanową postacią w serii Hetalia. Nie posiada jeszcze oficjalnego imienia i nazwiska.

Wygląd

Wietnam ma długie, ciemnobrązowe włosy które nosi w nisko spiętym kucyku związanym czerwoną wstążką oraz złotomiodowy kolor oczu . Nosi jasnozieloną Ao Dai (Wietnamski strój narodowy dla kobiet ) oraz stożkowy kapelusz zwany a la non, który jest przewieszony za jej plecami. Często ukazywana jest z wiosłem do łodzi w dłoni. Wpisem z maja 2010 r Himaruya wykazał pewne alternatywne koncepcje z kucykiem Wietnamu. Wietnam jest także pokazana w mundurze z pasującym do niego kapeluszem.

Wietnam jest uparta i zawzięta z powodu licznych silnych kobiet w wietnamskiej historii. Wydaje się być trochę nieśmiała. Nie czuje się komfortowo jeśli chodzi o jej wygląd, Wietnam twierdzi, że nie jest fotogeniczna - obawia się, kiedy Tajwan chce sobie zrobić z nią zdjęcie. Na blogu, Himaruya wspomniał, że Wietnam ma naturalną zręczność i używa jej do tworzenia wielu różnych rzeczy. Austria wspomina w jednym komiksie, że zamówił cynamon z Wietnamu. W Boże Narodzenie 2011, Wietnam pokazuje, że nie wie, jak się uśmiechać.

Relacje

Tajwan

W tomie 4, Tajwan nazywa Wietnam "słodką" i zachęca ją do zrobienia zdjęć w studio fotograficznym. Studio fotograficzne retuszuje fotografię tak, że ich oczy są większe, co nieco szokuje Wietnam.

Tajlandia

Mimo, że Tajlandia i Wietnam przyszli na Halloween 2011 w tej samej grupie, ich główna interakcja jest w dopiero w Boże Narodzenie 2011. Wietnam zapytała Tajlandię, jak się uśmiechać. Kiedy Tajlandia pokazał jej swój uśmiech, ona zauważa, że miał na sobie głupkowato wyglądającą koszulkę, która spowodowała jej uśmiech.

Występy

Vietnam.png

Chibi Wietnam

Manga

Oficjalny debiut Wietnamu nastąpił w 2011 roku . Pojawiła się w tomie 4, w którym Tajwan zabrała ją do studia fotograficznego. Tajwan zaprasza ją również na spotkanie na temat anime w Comic Birz. Na Imprezie Halloween 2011, Wietnam wygrywała konkurs na najlepszy kostium, przychodząc w stroju robota giganta.

Ciekawostki

  • Szkic postaci zatytułowany "Asia3" stworzył wiele kontrowersji; choć nie było potwierdzenie, że postać na rysunku to Wietnam, wielu fanów twierdziło, że w rzeczywistości był to szkic reprezentujący Filipiny lub Indonezję.
  • Jeśli chcesz przeczytać jej nazwę po japońsku, musisz to powiedzieć z japońskim akcentem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki