FANDOM

Chibi Uwaga!
Ta strona potrzebuje jeszcze wielu informacji!
Pomóż Feliciano i rozbuduj ją!
Informacje

Wy

ワイ

WyInfo
Informacje o państwie
oficjalna nazwa Księstwo Wy
stolica Wy
język urzędowy angielski
Informacje o postaci
urodziny 15 listopada
imię i nazwisko Wendy Kirkland (Nieoficjalnie)
wiek nieznany
płeć kobieta
wzrost nieznany
kolor włosów brązowy
kolor oczu bursztynowy
Debiut
tom 4
anime 199
Dubbing
japoński dubbing Mikako Komatsu
angielski dubbing Lindsay Seidel
WyFlag

Wy ( ワイ, Wai ) jest drugoplanową postacią w serii Hetalia. Należy do mikronacji. Autor nie nadał jej imienia i nazwiska, lecz w fandomie występuje jako Wendy Kirkland.

Wygląd

WyAnime

Wy w anime

Wy jest młodą dziewczyną o drobnej posturze. Ma brązowe, kręcone włosy upięte w kucyk z czerwonym kwiatkiem oraz bursztynowe oczy. Jak prawie każde państwo powiązane z Anglią posiada grube, krzaczaste brwi.

Najczęściej ubrana jest w biały top, różowy płaszcz oraz krótkie spodnie w kolorze brązowym. Do tego nosi białe japonki.

Wy wydaje się być najbardziej dojrzała z mikronacji. Często irytuje ją zachowanie Sealand oraz Seborgi. Domniemywa się, że Wy jest uzdolniona artystycznie.

Relacje

ChibiWy

Chibi Wy

Sealand

Sealand bardzo chciał aby on i Wy zostali przyjaciółmi. Wy reaguję na tę prośbę ozięble i nieco odtrąca Petera. Mimo to wydają się być obecnie dobrymi znajomymi.

Seborga

W czasie gdy Sealand próbował zaprzyjaźnić się z Wy, Seborga postanowił zaskoczyć ją w jej ogrodzie. Aby to uczynić wszedł na drzewo i niestety tam utknął. Bardzo zdenerwowało to Wy lecz pomimo tego wydają się być w dobrych relacjach.

Utwory

Więcej z Fandomu

Losowa wiki